مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان‌غربی خبر داد:

مراجعه 21 هزار و 345 کودک به فضای دوستدار آذربایجان‌غربی

ارومیه (پانا) مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان‌غربی گفت: امسال در تعطیلات نوروزی 21 هزار و 345 کودک مسافر با مراجعه به فضای دوستدار کودک اقدام به کشیدن نقاشی کردند.

کد مطلب: ۸۱۰۸۶۹
لینک کوتاه کپی شد
مراجعه 21 هزار و 345 کودک به فضای دوستدار آذربایجان‌غربی

حسن محمودی اصل‌زاده مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان‌غربی با بیان اینکه روز گذشته 49 نفر به فضای دوستدار کودک در آذربایجان‌غربی مراجعه کرده‌اند، اظهار کرد: 21 هزار و 345 کودک مسافر با حضور در این فضا با انجام بازی‌های مختلف و کشیدن نقاشی سرگرم شدند.

وی با اشاره به اینکه روز گذشته 14 نفر از مسافران از خدمات پست‌های ایمنی و سلامت نوروزی جمعیت هلال احمر آذربایجان‌غربی استفاده کرده‌اند، عنوان کرد: در مجموع 302 هزار و 643 نفر از مسافران به ایستگاه‌های ایمنی و سلامت مراجعه کردند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان‌غربی با بیان اینکه روز گذشته هشت نفر به پست‌های سلامت مراجعه کرده‌اند، عنوان کرد: 9 هزار و 729 نفر از مسافران در 16 روز گذشته از خدمات این پست‌ها استفاده کرده‌اند و دیروز 18 بروشور در بین مسافران توزیع شده است.

وی با اشاره به اینکه 73 هزار و 231 عدد بروشور در بین مسافران توزیع شده است، تصریح کرد: در مجموع تعطیلات نوروزی 5 هزار و 119 نفر از مسافران با حضور در خیمه‌های نماز واجبات شرعی خود را در این مکان‌ها به جا آوردند که از این تعداد 31 نفر از مسافران در این خیمه‌ها نماز گذاردند.

محمودی با بیان اینکه روز گذشته 9 نفر به کمپین «نه به تصادفات جاده‌ای» در آذربایجان‌غربی پیوسته‌اند، خاطرنشان کرد: در مجموع 23 هزار و 130 نفر در سطح استان به این کمپین پیوسته‌اند که دیروز درواقع روز پیوستن مسئولان استانی از جمله نادر قاضی‌پور نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی، تقی کهوریان معاون امور عمرانی استاندار و ... بوده است.

وی با اشاره به اینکه 813 نفر از برادران جمعیت هلال احمر و 612 نفر از خواهران جمعیت هلال احمر آذربایجان‌غربی در طرح نوروزی امسال مشارکت داشتند، افزود: 78 هزار و 165 عدد نقشه در بین مسافران توزیع شد و امروز آخرین روز اجرای این طرح است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار