جشنواره رالی خانوادگی در ارومیه برگزار شد

ارومیه(پانا) - جشنواره رالی خانوادگی ارومیه با حضور علاقه مندان در ارومیه برگزار شد و با اعلام نفرات برتر به کار خود پایان داد .

کد مطلب: ۸۱۰۸۴۷
لینک کوتاه کپی شد
جشنواره رالی خانوادگی در ارومیه برگزار شد

حسین امامی معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی آذربایجان غربی در مراسم تجلیل از برگزیدگان رالی خانوادگی گفت : این جشنواره در راستای برنامه های نوروز 97 بوده و هدف اصلی از اجرای آن ایجاد فضایی بانشاط و شاداب در بین مردم و شرکت کنندگان میباشد .

حسین امامی تصریح کرد : گردشگری ابعاد مختلفی دارد که اجرای چنین جشنواره هایی یکی از ابعاد آن بوده که میتواند باایجاد رقابت در فضایی دوستانه ؛ دربین شرکت کنندگان روحیه ساز باشد .

او افزود : با همکاری هیئت موتورسواری و اتومبیل رانی استان آذربایجان غربی مسیری را برای انجام مسابقه انتخاب کردیم تا عزیزان شرکت کننده ضمن گذر از مقابل تعدادی از جاذبه های گردشگری با آنها بیشتر آشنا شوند .

بر همین اساس دراین رالی تعداد 35 خانواده شرکت کرده بودند که از بین این تعداد با رای 9نفر از داوران معرفی شده از جانب هیئت اتومبیل رانی استان سه خانواده بعنوان نفرات اول تا سوم انتخاب شده و از سوی اداره کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی جوایز نفیس بهمراه تندیس مسابقه و از سوی هیئت اتومبیل رانی استان حکم قهرمانی به ایشان اعطاء شد .

هم چنین به نفرات چهارم تا دوازدهم نیز لوح تقدیر و جایزه و به همه شرکت کنندگان علاوه بر لوح تقدیر ؛ یک قطعه صنایع دستی استان نیز اهداء گردید .

گفتنی است شرکت کنندگان در این رالی که متشکل از یک نفر راننده و یک نفر نقشه خوان بود راس ساعت 10 صبح مسابفه خود را از مقابل موزه باستان شناسی آغاز کرده و پس از طی مسافت 58 کیلومتری و گذر از تعدادی از جاذبه های گردشگری ، ساعت 16 در محل باشگاه فرهنگیان ارومیه از خط پایان گذشتند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار