آخرین فرصت ورود اطلاعات مدارس غیردولتی در سامانه شهریه

تهران (پانا)‌ - سازمان مدارس غیردولتی وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد که 18 فروردین آخرین مهلت ورود اطلاعات از سوی موسسان در سامانه شهریه مدارس غیردولتی است.

کد مطلب: ۸۱۰۶۷۳
لینک کوتاه کپی شد
آخرین فرصت ورود اطلاعات مدارس غیردولتی در سامانه شهریه

به گزارش روابط عمومی سازمان مدارس غیردولتی آموزش و پرورش، آخرین فرصت ورود اطلاعات مدارس غیردولتی در سامانه شهریه تا پایان وقت اداری شنبه مورخ ۱۸ فروردین ماه است و مدارسی که تا این تاریخ اطلاعات خود را وارد نکرده باشند از مبلغ شهریه سال قبل برخوردار خواهند شد.

به گفته مجتبی زینی‌وند معاون وزیر آموزش و پرورش، امسال الگوی شهریه با توجه به آسیب شناسی نسبت به سال‌های گذشته تدوین شد و برای اجرای صحیح آن سامانه الکترونیکی فعال شده است که تمام فرایند تعیین شهریه در این سامانه انجام می‌شود و موسسان مدارس غیردولتی باید اطلاعات را در سامانه وارد کنند. پس از مهلت مقرر، ادارات آموزش‌وپرورش باید اطلاعاتی که توسط موسسان وارد شده را بررسی و میزان شهریه توسط مناطق آموزش‌وپرورش براساس هزینه تمام شده در هر مدرسه مشخص شود. شهریه تعیین شده در سامانه قرار می‌گیرد و دسترسی خانواده‌ها به میزان شهریه هر مدرسه مشخص است.

وی افزود: تمام فرایند الگوی شهریه براساس فعالیت‌های آموزشی و پرورشی و عملکرد مدرسه مشخص است و شهریه هر مدرسه در سامانه اعلام می‌شود. خانواده‌ها بعد از ثبت‌نام نهایی دانش آموز پرینتی را از طریق سامانه دریافت می‌کنند که شهریه در آن مشخص است و بعد از عقد قرارداد که به صورت الکترونیک است - و دیگر قرارداد دستی نداریم- پیامکی به خانواده مبنی بر اینکه فرزند شما در این مدرسه ثبت‌نام کرده و میزان شهریه آن ارسال می‌شود. برای نظارت بر اینکه ثبت‌نام نهایی شده و پیامک ارسال شده یا خیر سامانه پاسخگویی را در نظر گرفته‌ایم که به‌صورت پوستر در معرض دید خانواده‌ها هنگام ثبت‌نام قرار دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار