بیمارستان رجایی تنها سانتر داخلی، قلب، مسمومیت و سکته مغزی در استان البرز

کرج (پانا) - مدیرکل بیمه سلامت با حضور در بیمارستان شهید رجایی از عملکرد ریاست و کارکنان این بیمارستان تقدیر بعمل آورد.

کد مطلب: ۸۱۰۳۱۳
لینک کوتاه کپی شد
بیمارستان رجایی تنها سانتر داخلی، قلب،  مسمومیت و سکته مغزی در استان البرز

به گزارش خبرنگار پانا از البرز در کرج،‍ سعید جوانشیر مدیرکل بیمه سلامت در حاشیه این دیدار ضمن تقدیر از عمکرد تمامی موسسات طرف قرارداد در استان البرز گفت: هدف ما از حضور در این بیمارستان این بود که عملکرد رییس و کارکنان بیمارستان شهید رجایی کرج که در اجلاس اسفند ماه مدیران کل ستادی و استانی سازمان بیمه سلامت ایران که در تهران برگزار شده بود تقدیر بعمل آوریم .

یادآور می شود غوغایی رییس بیمارستان رجایی کرج بعنوان مدیر نمونه در کنترل هزینه ها از طریق بکارگیری گاید لاین ها ضمن برشمردن خلاصه ای از وضعیت فیزیکی، تعداد تخت های فعال، بخش های فعال بیمارستان ضمن شناسایی آمار و اطلاعاتی از داروهای پرمصرف و گران قیمت برای آنها نیز با مشورت و همفکری پزشکان بیمارستان گاید لاین های داخلی تعریف کرده و اجرا نمودیم که کمک بسیار موثری در کنترل هزینه ها داشته است.

وی در ادامه اظهار داشت: بیمارستان رجایی تنها سانتر داخلی و قلب و مسمومیت و سکته مغزی در استان البرز می باشد و با توجه به سیاست های پیش بینی شده بستری بیماران از بیشتر از 6 روز به کمتر از 5 روز کاهش پیدا کرده است. همچنین دومین دستگاه آنژیوگرافی نیز راه اندازی شده که زمان انتظار برای بیماران را به حداقل رسانیده است.

در پایان این دیدار لوح تقدیر و هدیه ای از طرف اداره کل بیمه سلامت استان البرز به رسم یادبود به وی اهداء گردید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار