عدم صدور ویزا برای کشتی‌گیران روس از سوی آمریکا

تهران (پانا)- میخایل دگتیاروف رئیس کمیته فرهنگ، ورزش، توریسم و جوانان روسیه از عدم صدور ویزا برای کشتی‌گیران روس از سوی آمریکا برای حضور در رقابت‌های جهانی آیووا خبر داد.

کد مطلب: ۸۱۰۰۲۵
لینک کوتاه کپی شد
عدم صدور ویزا برای کشتی‌گیران روس از سوی آمریکا

به گزارش المپیک ایران، اوایل این هفته ماریا زاخارووا سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه اعلام کرد سفارت آمریکا در مسکو از مصاحبه با ورزشکاران روس برای دادن ویزا جهت حضور در مسابقات جهانی خودداری کرده است. این مشکل به خاطر مسائیل سیاسی رخ داده است. به دلیل مشکلاتی که وجود داشت، آمریکا و روسیه تعدادی از دیپلمات‌های هر دو کشور را اخراج کردند.

میخایل دگتیاروف در این باره به TASS گفت: عدم صدور ویزا برای کشتی‌گیران روسیه ضربه‌ای است که نه تنها به ورزشکاران روسیه بلکه به ورزش جهان ضربه می‌زند. این تصمیم ورزشکاران آمریکا را نیز سردرگم خواهد کرد.

وی افزود: فقدان کارکنان کنسولی یا هر دلیل دیگر رسمی برای لغو ویزا به ورزشکاران روسیه به دلیل عدم صلاحیت، ناتوانی آمریکا از انجام وظایف خود است. زمان آن برای جامعه ورزش رسیده تا متوجه شوند ورزشکاران هر کشور دیگری می‌توانند در هر زمانی جای ورزشکاران روس باشند.

رئیس کمیته فرهنگ، ورزش، توریسم و جوانان روسیه تاکید کرد آمریکا چطور باید از روسیه برای برگزاری رقابت‌های بین‌المللی درس بگیرد.

مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جهان روزهای 7 و 8 آوریل در آیووا برگزار می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار