رییس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان بوشهر:

گناوه با پذیرش 46 هزار و 917 مسافر بیشترین سهم مسافر ستادهای اسکان فرهنگیان استان را دارد

بوشهر ( پانا) - رییس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: گناوه با پذیرش 46 هزار و 917 مسافر بیشترین سهم مسافر ستادهای اسکان فرهنگیان استان را دارد.

کد مطلب: ۸۰۹۹۲۵
لینک کوتاه کپی شد
گناوه با پذیرش 46 هزار و 917 مسافر بیشترین سهم مسافر ستادهای اسکان فرهنگیان استان را دارد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان بوشهر، مجید اجرایی با توجه به آمار ستاد اسکان فرهنگیان استان اظهار داشت: شهرستان های ساحلی استان بیشترین آمار پذیرش در ستادهای اسکان فرهنگیان استان را داشته اند که گناوه بیشترین سهم را دراین میان داشته است.

وی ادامه داد: گناوه با اسکان 46 هزار و 917 نفر درقالب 13 هزار و 32 خانوار بیشترین سهم مسافر را داشته و بعد از این شهرستان، بوشهر میزبان بیشترین مسافر در ستادهای اسکان با پذیرش 44 هزار و 78 نفر در قالب 12 هزار و 244خانوار بوده است.

اجرایی با بیان اینکه دیلم نیز در مرتبه سوم پذیرش مسافر در ستادهای اسکان فرهنگیان در سطح استان بوده است افزود: شهرستان دیلم با 21 هزار و 747 نفر در قالب 6 هزار و 41 خانوار در مراکز اسکان فرهنگیان خود پذیرش کرده است.

رییس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان بوشهر بیان کرد: شهرستان کنگان نسبت به سال قبل پیشی گرفته است و بعد از دیلم و قبل از عسلویه در مرتبه چهارم قرار گرفته است و آمار خود را به 10 هزار 625 نفر در قالب 3 هزار و 424 خانوار رسانده است.

وی عنوان کرد: هم چنین شهرستان عسلویه نیز 7 هزار و 673 نفر در قالب 2 هزار 132 خانوار پذیرش داشته است.

این مقام مسئول افزود: منطقه دلوار نیز با رشد دو پله ای در مرتبه ششم بیشترین میزبانی قرار دارد و با پذیرش 7 هزار و 205 نفر در قالب 2 هزار و 2 خانوار سهم خوبی در پذیرش مسافر داشته است.

اجرایی تصریح کرد: خارک، آبپخش و کاکی و بردخون کمترین مسافر را در ستادهای اسکان خود داشته اند که خارک به علت شرایط خاص عبور و مرور تاکنون هیچ مهمان نوروزی در ستادهای اسکان خود نداشته است.

وی با اشاره به اینکه آموزش و پرورش میزبان تمامی اقشار جامعه بوده و سعی در میزبانی مناسب داشته است یادآور شد: منطقه دلوار با توجه به آمار 2 هزار و 165 نفر با 30درصد غیرفرهنگی بیشترین نسبت غیرفرهنگی را به کل جمعیت مسافران ستادهای اسکان فرهنگیان آن منطقه را در خود جای داده است.

اجرایی در پایان خاطر نشان کرد: بیشترین تعداد فرهنگی در شهرستان گناوه میزبانی شده است که این درصد به ۹۸ درصد نسبت به کل جمعیت مسافران ستادهای اسکان فرهنگیان آن شهرستان است. و با این وجود 6 شهرستان/منطقه ساحلی استان بیشترین آمار میزبانی را دارا هستند.

شایان ذکر است دیر شهرستان ساحلی دیگر استان نیز بعد از این شش شهرستان/منطقه از نظر تعداد مسافر درمرتبه هفتم قرار دارد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار