رییس اداره تعاون و امور رفاهی آموزش و پرورش کردستان خبر داد:

پذیرش و اسکان بیش از 15 هزار نفر روز میهمان در مراکز اقامتی آموزش و پرورش استان کردستان

سنندج(پانا)-رییس اداره تعاون و امور رفاهی آموزش و پرورش کردستان گفت: از ابتدای فعالیت مراکز پذیرش و اسکان میهمانان تابستانی تا پایان روز نهم تیرماه 97، تعداد 15 هزار و 117 نفرروز میهمان در مراکز اقامتی استان پذیرش شده اند .

کد مطلب: ۸۳۳۵۷۶
لینک کوتاه کپی شد
پذیرش و اسکان بیش از 15 هزار نفر روز میهمان در مراکز اقامتی آموزش و پرورش استان کردستان

عیسی رحیمی رییس اداره تعاون و امور رفاهی آموزش و پرورش کردستان با اعلام این خبر گفت: از ابتدای فعالیت ستاد های اسکان استان تاکنون، تعداد 2 هزار و 614 نفر میهمان در قالب 726 خانوار در مراکز اقامتی آموزش و پرورش کردستان پذیرش و اسکان داده شده اند که این تعداد شامل 15 هزار و 117 نفر روز میهمان می باشد.

رحیمی از آماده سازی و تجهیز 130 مدرسه با 990 کلاس برای پذیرش و اسکان میهمانان در 97 خبر داد و گفت: از این تعداد کلاس، 190 اتاق به صورت ویژه، 650 اتاق از نوع الف و 150 اتاق نیز از نوع ب برای اسکان فرهنگیان و میهمانان فراهم شده است.

وی با اشاره به اینکه مدت زمان اسکان تابستانی از 24 خرداد لغایت 15 شهریور سال جاری خواهد بود؛ گفت: میهمانان فرهنگی می توانند از روز 24 خرداد ماه از طریق سامانه http://eskan.medu.ir نسبت به رزرو اینترنتی برای اسکان اقدام نمایند.

رحیمی با بیان اینکه امسال تعداد 16 مرکز پذیرش به منظور پذیرش و خدمت رسانی به میهمانان فرهنگی در ایام تابستان در سطح استان پیش بینی شده است؛ گفت: در این راستا در مراکز اسکان سطح ویژه: فرش، تلویزیون، تخت، یخچال و سایل سرمایشی و گرمایشی، پتو و بالش با حمام و آشپزخانه مشترک در نظر گرفته شده است.

رییس اداره تعاون و امور رفاهی آموزش و پرورش کردستانبا اشاره به اینکه این مراکز از ساعت 8 صبح الی 24 دایر و پاسخگوی فرهنگیان و مسافران تابستانی می باشند؛ اظهار داشت: تعداد 400 نفر از عوامل اجرایی نیز در سطح استان آماده ارائه خدمات به میهمانان تابستانی هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار