دستگیری سارقان چادرهای مسافرتی در محمودآباد

ساری (پانا) - فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد از دستگیری سه سارق اموال داخل خودرو وچادرهای مسافرتی و کشف 90 عدد گوشی تلفن همراه سرقتی در این شهرستان خبر داد .

کد مطلب: ۸۰۹۸۲۳
لینک کوتاه کپی شد
دستگیری سارقان چادرهای مسافرتی در محمودآباد

سرهنگ زمان شالیکار در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت اموال داخل خودروها و چادرهای مسافرتی در سواحل و مراکز تفریحی این شهرستان، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد، افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی های همه جانبه موفق به شناسایی سارقان که با تشکیل باندی 3 نفره اقدام به این سرقت ها می کردند، شدند .

سرهنگ شالیکار تصریح کرد: ماموران پس از هماهنگی های قضائی متهمان را دستگیر و در بازرسی از محل نگهداری اموال مسروقه توسط آنان 90 دستگاه گوشی تلفن همراه، سه دستگاه تلویزیون و مقادیری تجهیزات سیستم های رایانه ای کشف کردند .

او با اشاره به این که متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند، از شهروندان و مسافران نوروزی این شهرستان خواست که ضمن پارک خودروی خود در محیط های دارای نگهبان وروشنایی مناسب و همچنین مراقبت صحیح از اموال خود از بجای گذاشتن اشیاء گرانقیمت در داخل خودرو و چادهای مسافرتی پرهیز کرده و حتما سعی کنند در مراکز اقامتی سکونت کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار