پیام تبریک معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش به مناسبت فرا رسیدن ولادت حضرت امام علی (ع) و روز پدر

تهران (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش به مناسبت فرا رسیدن ولادت با سعادت مولی الموحدین حضرت امام علی (ع) و روز پدر پیام تبریکی صادر کرد.

کد مطلب: ۸۰۹۷۸۵
لینک کوتاه کپی شد
پیام تبریک معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش به مناسبت فرا رسیدن ولادت حضرت امام علی (ع) و روز پدر

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش، علیرضا کاظمی به مناسبت فرا رسیدن ولادت با سعادت مولی الموحدین حضرت امام علی (ع) و روز پدر پیام تبریکی صادر کرد.

متن این پیام به این شرح است: به نام خدا (( هرگز علی از حق و حق از علی جدا نمی شود )) زندگی سراسر برکت مولا علی علیه السلام، الگویی تمام عیار برای هر انسان روشن ضمیر است و منش ایشان راهنمایی نامحصور در زمان برای سعادت دنیوی و اخروی پیروانش است.

عدالت ، مردم داری، کار و تلاش ، حفظ کرامت انسانی و دفاع از حقوق تک تک آحاد جامعه از جمله خصلت های ماندگار علم و عمل ایشان محسوب می شود.

سیزدهم رجب ، میلاد مبارک امیر المومنین حضرت علی (ع) و روز پدر را به تمامی فرهنگیان ارجمند به ویژه مربیان محترم پرورشی در مدارس سراسر کشور و خانواده محترمشان تبریک و تهنیت عرض می نمایم امید است که در سایه برکات ماه پر خیر و فضیلت رجب، روح و جانمان را به انوار فضایل بی حدش جلا بخشیده و راسخ تر و استوار تر از همیشه در مسیر راستین هدایت و ولایتش گام نهاده و در مسیر خشنودی خالق و خدمت به خلق خدا وند تبارک و تعالی سر بلند باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار