قفل سرمایه‌گذاری "گردشگری دریایی" در استان بوشهر باز می‌شود

بوشهر ( پانا ) استاندار بوشهر با تاکید بر توسعه سرمایه‌گذاری در عرصه گردشکری دریایی گفت: با تدوین برنامه‌های ویژه قفل سرمایه‌گذاری گردشگری دریایی در استان باز می‌شود.

کد مطلب: ۸۰۹۷۷۱
لینک کوتاه کپی شد
قفل سرمایه‌گذاری "گردشگری دریایی" در استان بوشهر باز می‌شود

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری بوشهر، عبدالکریم گراوند با اشاره به ظرفیت بالای استان بوشهر در عرصه بنادر و دریانوردی اظهار داشت: این استان با داشتن طولانی‌ترین مرز دریایی با خلیج فارس فرصت مهمی برای توسعه سرمایه‌گذاری در عرصه‌های مختلف از جمله بنادر فراهم کرده است.

وی، توسعه بنادر در استان را در اولویت برنامه‌ها دانست و تصریح کرد: مسیر توسعه و پیشرفت استان بوشهر در عرصه دریا محوری و سرمایه‌گذاری در این عرصه است.

استاندار بوشهر با تاکید بر توجه به سرمایه‌گذاری در عرصه گردشکری دریایی بیان کرد: استان بوشهر یک استان گردشگرپذیر است چراکه آمارها نشان می‌دهد در چند روز تعطیلات نوروزی بیش از 4 میلیون مسافر در استان بوشهر تردد داشته‌‌اند که مدت اقامت آنان نسبت به نوروز گذشته 5 درصد افزایش یافته است.

گراوند، سواحل را گنجینه مهم در استان بوشهر دانست و گفت: سواحل، گنجینه مهم این استان است که از ذخائر زیرزمینی نفت و گاز که استان را پایتخت انرژی معرفی کرده با اهمیت‌تر و با ارزش‌تر است.

وی، با بیان اینکه قفل سرمایه‌گذاری گردشگری دریایی در استان باز می‌شود تصریح کرد: با تدوین برنامه‌های ویژه قفل سرمایه‌گذاری گردشگری دریایی در استان باز می‌شود و سرمایه گذاری در این عرصه توسعه می‌یابد.

استاندار بوشهر با بیان اینکه عرصه گردشکری در استان بوشهر تنها منحصر به ایام نوروز نیست تاکید کرد: با توجه به وضعیت آب و هوایی مناسب استان در بیش از 8 ماه از سال‌، امکان برنامه گردشگری وجود دارد که باید در این راستا امکانات اقامتی و اسکان گردشگران بیش از پیش فراهم شود.

گراوند، استان بوشهر را پذیرای توریست از سایر نقاط جهان دانست و تصریح کرد: با توجه به زیرساخت‌های گردشگری، استان بوشهر به عنوان مقصد مهم گردشگران در ایران و جهان می‌شود که در این راستا زیرساخت‌های این عرصه تقویت و تجهیز می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار