رئیس سازمان گردشگری: دهکده گردشگری تحول عظیمی در صنعت گردشگری استان بوشهر ایجاد کرده است

بوشهر (پانا ) معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور گفت: دهکده گردشگری بوشهر تحول عظیمی در صنعت گردشگری استان بوشهر ایجاد کرده است.

کد مطلب: ۸۱۸۶۳۵
لینک کوتاه کپی شد
رئیس  سازمان گردشگری: دهکده گردشگری تحول عظیمی در صنعت گردشگری استان بوشهر ایجاد کرده است

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری بوشهر، علی اصغر مونسان در بازدید از دهکده گردشگری بوشهر اظهار داشت: در دنیای امروز گردشگری و توریسم نقش مهمی در اشتغال و درآمدزایی دارد و باید از این ظرفیت نهایت بهره را ببریم.

رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور اضافه کرد: بر اساس آمارهای رسمی، گردش مالی گردشگری در جهان بالغ بر 2400 میلیارد دلار است که تا 7000 میلیارد دلار می‌تواند افزایش یابد.

مونسان تاکید کرد: هم‌اکنون و بر اساس آمار موجود، بیش از 108 میلیون نفر در جهان در بخش گردشگری مشغول به کار هستند و این آمار می‌تواند تا 209 میلیون نفر نیز افزایش یابد.

وی افزود: استان بوشهر دارای ظرفیت و پتانسیل بسیار بالایی در حوزه گردشگری به ویژه گردشگری دریایی است و استفاده بهینه از این ظرفیت‌ها موجبات افزایش اشتغال و کاهش نرخ بیکاری می‌شود.

معاون رئیس جمهور به دهکده گردشگری بوشهر اشاره کرد و یادآور شد: احداث دهکده گردشگری و ظرفیت‌های درآمدزایی و ورزشی آن تحول عظیمی در صنعت گردشگری استان بوشهر ایجاد کرده است.

مونسان بیان کرد: سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور برای توسعه و تکمیل دهکده گردشگری بوشهر کمک خواهد کرد و امیدواریم شاهد توسعه فازهای این دهکده باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار