بازارچه اقوام و جشنواره نسیم نوروزی در بوستان جنگلی سرخه حصار افتتاح می‌شود

تهران (پانا) - معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۱۳ از افتتاح بازارچه اقوام و جشنواره نسیم نوروزی به مناسبت میلاد با سعادت حضرت علی (ع) در میدان ارغوان بوستان جنگلی سرخه حصار خبر داد.

کد مطلب: ۸۰۹۶۸۴
لینک کوتاه کپی شد
بازارچه اقوام و جشنواره نسیم نوروزی در بوستان جنگلی سرخه حصار افتتاح می‌شود

به گزارش روابط عمومی شهرداری تهران ، ابراهیمی، معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۱۳ در خصوص ویژه برنامه های میلاد با سعادت حضرت علی (ع) در این منطقه گفت : یازدهم فروردین ماه جشنواره نسیم نوروزی با برنامه های متنوع و شاد کلید می‌خورد و به مدت هشت شب ادامه می یابد.

وی افزود: همچنین بازارچه اقوام نیز در کنار برنامه های استیج محور جهت اشنایی هر چه بیشتر شهروندان و مهمانان نوروزی در قالب غرفه های اقدام مختلف برپا می شود که این بازارچه تا ۲۰ اردیبهشت ماه پذیرای شهروندان است.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۱۳ اظهار داشت: در این جشنواره مسابقات مختلف نقاشی و عکاسی با محوریت قطب گردشگری شرق تهران پیش بینی شده است که با بررسی و داوری اثار، همزمان با ولادت حضرت قائم (عج) و نیمه شعبان، به برگزیدگان جوایزی اهدا می شود.

وی به برگزاری جشن میلاد حضرت امیرالمومنین در مساجد منتخب ۱۳ محله و سرای محلات اشاره کرد و یادآور شد: این مساجد با برنامه های مختلف از قبیل مداحی، سخنرانی و.. میزبان شهروندان خداجوست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار