مدیرعامل برج میلاد تهران: جذب سرمایه‌گذاری با معرفی جاذبه‌ها و ظرفیت‌های   استان‌ها در جشنواره اقوام فراهم می شود

تهران (پانا) -  مدیرعامل برج میلاد تهران می‌گوید نگاه معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی در برگزاری جشنواره اقوام ایرانی ارزشمند و در راستای توسعه گردشگری است و جذب سرمایه‌گذاری با معرفی جاذبه‌ها و ظرفیت‌های   استان‌ها در جشنواره اقوام فراهم می شود.

کد مطلب: ۸۴۴۱۰۰
لینک کوتاه کپی شد
مدیرعامل برج میلاد تهران: جذب سرمایه‌گذاری با معرفی جاذبه‌ها و ظرفیت‌های   استان‌ها در جشنواره اقوام فراهم می شود

به گزارش جشنواره ملی اقوام ایرانی، این جشنواره که در راستای توسعه فرهنگ گردشگری از 22 تیر امسال در محل دهکده اقوام ایرانی برج میلاد آغاز شده است از ساعت 21 تا ساعتی پس از بامداد ادامه دارد.

علی درویش‌پور، مدیرعامل برج میلاد تهران با بیان اینکه نگاه معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی در برگزاری جشنواره اقوام ایرانی خاص و ارزشمند بوده است گفت: در برگزاری این جشنواره ملی، هر شب حدود 10 تا 15 هزار نفرازمحل برپایی چهار سوق برج میلاد دیدن می‌کنند.

به گفته او طی روزهای برگزاری این جشنواره استان‌های مختلف این فرصت را دارند که جاذبه‌های گردشگری، صنایع دستی، تولید بومی و لباس‌های فاخر خود را در به نمایش بگذارند.

درویش‌پور با بیان اینکه جشنواره اقوام ایرانی محلی برای تبادل اطلاعات و معرفی جاذبه‌ها و ظرفیت‌های بالقوه استان‌ها و اقوام ایرانی به شمار می‌رود افزود: در گوشه گوشه ایران عزیزمان خرده فرهنگ‌های اصیل و با ارزش فراوانی وجود دارد که متاسفانه زندگی پسا مدرن و ارتباط پیچیده نیز بسیاری از آنها را کم‌رنگ کرده است یا به فراموشی سپرده است.

وی ادامه داد: این جشنواره با رویکردی مطلوب و با همراهی و همکاری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آغاز شده است که در آن مدیران ارشد استانی این امکان را دارند تاسرمایه‌گذارانی را برای پیش‌برد منطقه خود جذب کنند.

وی تصریح کرد: به واسطه نگاه مترقی مونسان ، فضایی ایجاد کرده‌ایم تا با معرفی ظرفیت و جاذبه‌های گردشگری استان‌ها و اقوام مسیر گردشگری هموطنانمان را از آنسوی مرزها به دیدن جذابیت‌ها و زیبایی‌های طبیعی و تاریخی کشور عزیزمان تغییر دهیم . واقعیت این است که جغرافیای ایران لبریز زیبایی‌های بکر و دیدنی است.

مدیرعامل برج میلاد با بیان اینکه این جشنواره ملی تا اول محرم ادامه خواهد داشت تاکید کرد: در این شب‌های فرهنگی استان‌ها به مدت 2 شب می‌توانند با لباس‌های اصیل، گویش‌های شیرین، موسیقی فاخر و هنرنمایی منحصر به فردخود لحظات به یاد‌ماندنی را برای همه مخاطبان و علاقه‌مندان ایجاد کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار