نماینده ولی فقیه در استان وامام جمعه اردبیل:

مدیران فرصت خدمتگذاری به مردم را از دست ندهند

اردبیل (پانا) - نماینده ولی فقیه در استان وامام جمعه اردبیل گفت: مدیریت علیرغم سختی‌هایی که دارد فرصت بزرگ خدمتگذاری به مردم و تلاش برای تحقق حوائج آنان است که مدیران استان فرصت بزرگ و معنوی خدمتگذاری به مردم را از دست ندهند.

کد مطلب: ۸۰۹۴۸۳
لینک کوتاه کپی شد
مدیران فرصت خدمتگذاری به مردم را از دست ندهند

آیت‌الله سید حسن عاملی در دیدار نوروزی استاندار و مدیران دستگاه‌های اجرایی استان با اشاره به تلاش‌های همه جانبه دشمنان ملت ایران در تضعیف و ضربه زدن به نظام اسلامی اظهار داشت: توان موشکی کشورمان مورد توجه دشمنان است و در طول تاریخ به خیلی از کشورها پیشنهاد خلع سلاح داده‌اند تا از امنیت برخوردار شوند اما به سرنوشت ناگوار دچار شده وحتی قتل عام شده‌اند.
وی با اشاره به نامگذاری سال جدید به نام حمایت از کالای ایرانی از سوی مقام معظم رهبری ، مسئولان را به تلاش برای تحقق شعار سال و کاهش آمار بیکاری فرا خواند و اظهار کرد: با مصرف کالاهای خارجی ملت ما سر افکنده وغرور آنان ما نادیده گرفته می‌شود.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل افزود: مسیر موفقیت فقط مسیر مقاومت، امید و تلاش است و رسانه‌ها کارهای انجام گرفته را به اطلاع رسانی کنند.

عاملی با بیان اینکه آنهایی که کار اقتصادی می کنند و در ایجاد اشتغال نقش دارند در حقیقت کار فرهنگی نیز انجام می دهند و فعالان اقتصادی، فعالان فرهنگی جامعه نیز هستند بیان کرد: ایجاد اشتغال و کاهش آمار بیکاری در کاهش آمارهای آسیب های اجتماعی نیز موثر است.
وی بر شایسته سالاری و به کار گیری مدیران توانمند در مدیریت های استان تاکید کرد و گفت: با سوء مدیریت و یا حسن مدیریت است که کشوری به زمین می خورد ویا بلند می‌شود.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل با اشاره به حدیثی از حضرت علی(ع) گفت: کسی که خود متقاضی مدیریت است و می گوید مرا مدیر کنید به درد مدیریت نمی خورد.
عاملی ایجاد نظام صیانت در کشور را خواستار شد و گفت: مسائلی که اخیرا پیش آمد خیانت به بیت‌المال است و بحمدالله مدیریت ارشد استان و استاندار اردبیل حساسیت ویژه به این موضوع دارند.
رئیس شورای فرهنگ عمومی استان بر فرهنگ سازی وتوجه به مقوله فرهنگ تاکید کرد و گفت: اگر در همه ابعاد از قبیل عمران، صنعت و گردشگری شاهد موفقیت‌ های چشمگیری باشیم اما در مسئله فرهنگی کم کاری شود شکست می خوریم و باید شاخص ‌های فرهنگی استان با توجه به فرهنگ سازی در جامعه ارتقا یابد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار