دیدار دوستانه ملی؛ شوک بزرگ سوئیس به شگفتی‌ساز آمریکایی  

تهران (پانا) – سوئیس در دیداری عجیب پاناما را شکست داد تا این تیم پس از 14 سال شکستی غیرقابل باور را بپذیرد.

کد مطلب: ۸۰۹۳۸۲
لینک کوتاه کپی شد
دیدار دوستانه ملی؛ شوک بزرگ سوئیس به شگفتی‌ساز آمریکایی  

تیم ملی پاناما که با خلق شگفتی در قاره آمریکای شمالی و حذف آمریکا به جام جهانی 2018 روسیه راه یافته بود، در اردوی اروپایی خود مقابل سوئیس نتیجه‌ای غیر قابل تصور گرفت و 6 بر صفر شکست خورد و سنگین‌ترین باخت خود پس از 14 سال را پذیرفت. این تیم در سال 2014 با همین نتیجه به آمریکا باخته بود.

روند ناکامی‌های پاناما هم مانند روسیه مقابل ایران استارت خورد. این تیم به ایران 2 بر یک باخت و سپس مقابل ولز با تساوی یک بر یک از زمین خارج شد. شکست یک بر صفر مقابل دانمارک نتیجه دیگر پاناما بود و با این باخت به دیدار با سوئیس رفت. اما در مقابل سوئیس به دومین برد متوالی خود و چهارمین بازی بدون باخت دست یافت و در اولین بازی تاریخش مقابل پاناما نتیجه‌ای قاطع گرفت.

در دیگر بازی‌ها، آذربایجان و مقدونیه با تساوی یک بر یک به کار خود پایان دادند تا حسرت برد مقابل مقدونیه برای آذربایجان باقی بماند. در حالی که مقدونیه هفتمین بازی بدون باخت خود را به پایان رساند، آذربایجان پنجمین دیدار بدون برد خود را دنبال کرد.

عراق در ادامه میزبانی‌هایش پس از رفع ممنوعیت میزبانی از سوی فیفا، با تساوی یک بر یک مقابل سوریه متوقف شد. نتیجه‌ای که ششمین بازی بدون برد را برای سوریه رقم زد.

کوزوو در اولین بازی تاریخش مقابل بورکینافاسو به پیروزی 2 بر صفر رسید و سومین برد متوالی خود را جشن گرفت.

مونته نگرو هم به سختی در دقیقه 87 مقابل ترکیه به تساوی 2 بر 2 دست یافت. نتیجه‌ای که دومین تساوی متوالی و چهارمین بازی بدون برد برای مونته نگرو را سبب شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار