دیدار دوستانه ملی؛ میزبان جام جهانی هوادارانش را ناامید کرد

تهران (پانا) – روسیه در حضور هوادارانش مقابل فرانسه هم شکست خورد تا این تیم وارد بحرانی جدی شود.  

کد مطلب: ۸۰۹۳۸۱
لینک کوتاه کپی شد
دیدار دوستانه ملی؛ میزبان جام جهانی هوادارانش را ناامید کرد

روند نتیجه نگرفتن‌های روسیه میزبان جام جهانی که از تساوی با ایران شروع شده بود همچنان ادامه پیدا کرد و این تیم در شبی که میزبان فرانسه بود با شکست زمین را ترک کرد.

روس‌ها که پس از پیروزی 4 بر 2 مقابل کره جنوبی، به مصاف ایران رفتند و با تساوی یک بر یک متوقف شدند. بعد از این بازی روند ناکامی‌های روسیه شروع شد و این تیم در 3 بازی دیگر ناکام بود. شکست یک بر صفر مقابل آرژانتین، تساوی 3 بر 3 مقابل اسپانیا و شکست 3 بر صفر مقابل برزیل پیش زمینه‌های دیدار با فرانسه بود اما این بازی هم با شکست 3 بر یک تمام شد تا هواداران روسیه از تیم ملی این کشور تا حدود زیادی برای نتیجه گیری در جام جهانی ناامید شوند.

برای فرانسه در این دیدار ام‌باپه در دقایق 40 و 83 و پوگبا دقیقه 49 گلزنی کردند و تک گل روس‌ها را اسمولوف دقیقه 67 به ثمر رساند.

این دومین برد متوالی فرانسه مقابل روسیه بود که بدست آمد و حسرت پیروزی مقابل خروس‌ها را برای روسیه به بیش از 27 سال رساند.

در سایر بازی‌ها، تانزانیا به روند ناکامی‌هایش پس از 4 باخت متوالی و 9 بازی بدون برد پایان داد و با برتری 2 بر صفر مقابل جمهوری دموکراتیک کنگو زمین را ترک کرد.

جدال تیم‌های اوگاندا و مالاوی بدون رد و بدل شدن گل به پایان رسید؛ نتیجه‌ای که دومین تساوی متوالی و چهارمین بازی بدون برد برای اوگاندا را رقم زد و در مقابل تعداد بازی‌های بدون باخت مالاوی به عدد 5 رسید. این تیم هم دومین تساوی متوالی خود را بدست آورد.

ارمنستان در یروان با یک گل مغلوب لیتوانی شد، تا این تیم انتقام شکست 6 سال پیش را گرفته باشد.

در یکی دیگر از بازی‌ها گرجستان با دو گل استونی را شکست داد و پس از 8 سال موفق به پیروزی مقابل این تیم شد.

دیدار پرگل تیم‌های آفریقایی کنیا و آفریقای مرکزی با برد 3 بر 2 آفریقای مرکزی به پایان رسید. با این نتیجه روند شکست ناپذیر بودن کنیا بعد از 6 بازی در اولین دیدار تاریخ این دو تیم به پایان رسید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار