حمایت از کالای ایرانی، کمک به تقویت تولید ملی و حل معضل بیکاری

ارومیه (پانا) فرمانده سپاه شهداء آذربایجان غربی گفت: تمام آحاد مردم با خرید کالای ایرانی و تولید کنندگان با بهبود کیفیت محصولاتشان به فرمان مقام معظم رهبری لبیک گویند.

کد مطلب: ۸۰۹۲۷۵
لینک کوتاه کپی شد
حمایت از کالای ایرانی، کمک به تقویت تولید ملی و حل معضل بیکاری

سردار حبیب شهسواری فرمانده سپاه شهداء آذربایجان غربی گفت: بنا به فرمایشات مقام معظم رهبری مسئله ی اصلی کشور موضوع اقتصاد و معیشت مردم است، که در این خصوص باید تمام آحاد مردم به خصوص بسیجیان به میدان آمده و حمایت از کالای ایرانی را در عرصه عمل نشان دهند.

وی افزود: مقام معظم رهبری تأکید کردند که «حمایت از کالای ایرانی» فقط مربوط به مسئولین نیست؛ آحاد ملّت همه میتوانند در این زمینه کمک بکنند و به معنای واقعی کلمه وارد میدان بشوند.

فرمانده سپاه شهداء آذربایجان غربی افزود: هر شخصی در هر جایگاه و موقعیتی در زمینه حمایت از کالای ایرانی به تقویت تولید ملی کمک کند؛ مردم و مصرف کنندگان با خرید کالای ایرانی تولیدکنندگان، سرمایه گذاران و کارگران با تولید بیشتر و با کیفیت تر و محقیقن و پژوهشگران با کوشش علمی در تحقق شعار سال باید تلاش کنند.

وی با بیان اینکه پیش نیاز سرمایه گذاری در کشور امنیت است، تصریح کرد: حمایت از کالای ایرانی نیازمند سرمایه گذاری،کار و اشتغالاست و پیش نیاز این سرمایه گذاری امنیت است که در جمهوری اسلامی و به خصوص در مرزهای شمالغرب کشور و در آذربایجان غربی این امنیت وجود دارد.

فرمانده سپاه شهداء آذربایجان غربی با دعوت از سرمایه گذاران و تولید کنندگان گفت: آذربایجان غربی با وجود امنیت مثال زدنی و با توجه به داشتن موقعیت خاص جغرافیایی و همسایگی این استان با۳ کشور ترکیه، عراق و جمهوری آذربایجان (نخجوان) ظرفیت فوق العاده ای برای رونق کسب و کار کارفرمایان و کارآفرینان دارد.

وی با توصیه به زائرین راهیان نور جنوب کشور گفت: زائرین کربلای ایران برای حمایت از کالا و کاگران ایرانی به جای خرید کالای چینی به عنوان سوغاتی با خرید کالاهای ایرانی و تولید بومی منطقه به اقتصاد کشور و استان های سفر کرده کمک کنند.

سردار شهسواری افزود: مسئولین امر در خصوص کاروان های راهیان نور نیز باید جهت تهیه ملزومات این سفرها حتما از کالاهای ایرانی استفاده کنند و در جهت ترویج آنها بین زائرین تلاش نمایند.

فرمانده سپاه شهدا یاد آورشد: کلوچه خرمشهر و لقمه خرمای آبادان سوغات معروف مناطق راهیان نور جنوب کشور است که زائرین می توانند آنها به عنوان سوغاتی تهیه نمایند.

وی مصرف کالای داخلی و پرهیز از مصرف کالاهای خارجی را از مولفه‌های اقتصاد مقاومتی عنوان کرد و گفت: تمام آحاد مردم باید توجه کنند که مقام معظم رهبری شعار امسال هم با موضوع اقتصادی و اتکا به جوانان داخل کشور نامگذاری کرده اند، مردم، بسیجیان، پاسداران و رزمندگان باید با خرید کالای ایرانی به فرمایشات معظم له لبیک بگوییم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار