مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین؛

بهره گیری از ظرفیت تولیدی هنرستان ها ، گامی موثر جهت تحقق شعار "حمایت از کالای ایرانی" است

قزوین(پانا)، سالار قاسمی مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین به همراه تعدادی از معاونین ، روسانی نواحی یک و دو و کارشناسان ، باحضور در دفتر امام جمعه قزوین با حجت الاسلام و المسلمین عابدینی ، ضمن تبریک سال جدید ، درخصوص برنامه های آموزش و پرورش استان طی سال 97 گفتگو و تبادل نظر نمود.

کد مطلب: ۸۰۹۲۵۶
لینک کوتاه کپی شد
بهره گیری از ظرفیت تولیدی هنرستان ها ، گامی موثر جهت تحقق شعار "حمایت از کالای ایرانی" است

سالار قاسمی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری بر امر مهم تولید داخلی و حمایت از کالای ایرانی ، اظهارداشت : بهره گیری از ظرفیت تولیدی هنرستان های استان و هنرجویان مستعد ، گامی موثر جهت تحقق شعار "حمایت از کالای ایرانی" می باشد .

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین تاکید نمود : آموزش و پرورش به دلیل حضور معلمان پاک ، خالص و صبور همواره منشا بسیاری از نیکی ها بوده است.

وی افزود : امروز شاهد ایثارگری معلمان در تمامی عرصه ها از جمله امر نیک مدرسه سازیست که با کسر از حقوق اندک خود در این عرصه نیز پیشقدم شده اند.

قاسمی با اشاره به سختی های گذشته طی سال 96 ، گفت : بزرگداشت مقام معلم در اردیبهشت ماه به عنوان مهمترین برنامه کوتاه مدت و استقرار پایه دوازدهم طی سال تحصیلی آینده به عنوان مهمترین برنامه بلندمدت آموزش و پرورش استان قزوین طی سال جدید می باشد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین خاطرنشان کرد : با استقرار پایه دوازدهم شاهد اضافه شدن 10هزار دانش اموز در سطح استان به آمار کنونی خواهیم بود که این امر نیازمند اتخاذ تدابیر ویژه و مهیا کردن امکانات لازم می باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار