برپایی نمایشگاه نوروزی عطر یاس در حرم امام خمینی( ره)

شهرری (پانا)- نمایشگاه نوروزی عطر یاس با هدف ارائه خدمات فرهنگی اجتماعی و گردشگری به زائران و میهمانان نوروزی آستان مقدس امام خمینی(ره) در ضلع شمالی حرم مطهر گشایش یافت.

کد مطلب: ۸۰۸۵۵۹
لینک کوتاه کپی شد
برپایی نمایشگاه نوروزی عطر یاس در حرم امام خمینی( ره)

این نمایشگاه با حضورحسن رباطی معاون هماهنگی امور مناطق، ابراهیم شیخ معاون منابع انسانی، ابوالفضل رفیع مدیر کل فرهنگی شهرداری تهران و سعید خال مدیر عامل سازمان بهشت زهرا(س) و شهردار حرم مطهر حضرت امام(ره) در بخش های مختلف از جمله پردیس قرآنی که شامل غرفه های کودک، مشاوره تخصصی و آموزش قرآن، غرفه مشاوره روانشناسی، بازی های قرآنی با حضور روحانیون و بخش تفریحی و ورزشی برپا شده است.
همچنین در این نمایشگاه مراسم های آئینی و سنتی برگزار می شود که می توان به برپایی چایخانه به سبک چایخانه های قدیمی و مرشد خوانی، اجرای نقالی، پرده خوانی و مرثیه خوانی وهمچنین برپایی چادر پخت نان ، مراسم های سنتی شعر و موسیقی سنتی اقوام ایرانی اشاره کرد.
شایان ذکر است ، غرفه ای به همت موسسه تنظیم و نشر آثار حضرت امام خمینی(ره) در این نمایشگاه دایر است که دوستداران می توانند از آن دیدن کنند وحضور اقوام مختلف ایرانی در چهار سیاه چادر بزرگ از شهرهای فارس، اردبیل و شاهرود از ویژگی های این نمایشگاه است.
/خبرنگار:محمد محسنی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار