مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی ورامین:

۱۳۴۰ اتوبوس و مینی بوس ورامین به کارتخوان بلیت الکترونیک تجهیز می شوند

ورامین (پانا) - مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی ورامین از تجهیز ۱۳۴۰ اتوبوس و مینی بوس ورامین به کارتخوان بلیت الکترونیک خبر داد.

کد مطلب: ۸۰۸۴۷۴
لینک کوتاه کپی شد
۱۳۴۰ اتوبوس و مینی بوس ورامین به کارتخوان بلیت الکترونیک تجهیز می شوند

به گزارش خبرنگار پاناشهرستان های تهران، حسن خوانساریان، در جمع خبرنگاران از امضاء قرارداد تجهیز ۱۳۴۰ دستگاه اتوبوس و مینی بوس شهرستان ورامین به دستگاه کارتخوان بلیت الکترونیک خبر داد.

وی در ادامه با بیان اینکه استفاده از پول نقد در سامانه‌های حمل‌ونقل عمومی مشکلات بسیاری برای شهروندان ایجاد می کند، گفت: استفاده از کارت های بلیت الکترونیک تا حد زیادی این مشکلات را برطرف خواهد کرد.

وی با اشاره به اقدام مثبت سازمان اتوبوسرانی ورامین در راه اندازی سیستم بلیت اکترونیک، تصریح کرد: اتوبوس و مینی بوس ها در ۵ خط ورامین- شوش، ورامین-خاوران، ورامین-قرچک، ورامین،شهرری، ورامین، ترمینال جنوب به سیستم بلیت الکترونیک مجهز می شود.

خوانساریان با بیان اینکه این قرارداد با سید داود افتخاری مدیر عامل شرکت تعاونی مینی بوس و اتوبوسرانی شهر ورامین امضاء شده است، افزود: براساس برنامه ریزی های صورت گرفته۱۳۴۰ دستگاه اتوبوس و مینی بوس تا مهرماه ۹۷ مجهز به دستگاه کارتخوان بلیت الکترونیک می شوند.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی ورامین ادامه داد: با راه اندازی سامانه کارت بلیت الکترونیک سازمان اتوبوسرانی ورامین، بخشی از اهداف دولت الکترونیک محقق شده و شهروندان می توانند با سهولت نسبت به تردد در مناطق مختلف شهرستان اقدام کنند و از این امکان بهره لازم را ببرند.

/خبرنگار: امین کردبچه چنگی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار