فرماندار قم: اولویت اسکان نوروزی در استان قم با بخش خصوصی است

قم (پانا) - فرماندار قم با اشاره به آمادگی خدماتی و امنیتی استان برای زائرین و مسافرین در ایام نوروز، گفت: اولویت اسکان نوروزی در استان قم با بخش خصوصی است.

کد مطلب: ۸۰۸۴۷۶
لینک کوتاه کپی شد
فرماندار قم: اولویت اسکان نوروزی در استان قم با بخش خصوصی است

رضا سیار فرماندار قم با اشاره به تشکیل ستاد های هشت گانه شهرداری قم، تصریح کرد: راهنمایی زائرین و ارائه خدمات رفاهی در کنار برنامه های فرهنگی از جمله خدمات قابل ارائه در این ستاد ها می باشد.

فرماندار قم استقرار قرارگاه امام علی (ع) توسط ناجای قم را مورد توجه قرار داد و با اشاره به اهمیت امنیت زائرین و شهروندان گفت: نیروی انتظامی در ایام عید در آماده باش کامل قرار دارد.

وی با بیان اینکه افراد دارای سابقه شرارت دستگیر و در زندان هستند، ادامه داد:360 معتاد سابقه دار و نیز متکدیان به کمپ های استان هدایت شده اند.

سیار با اشاره به آمادگی خدماتی و امنیتی استان برای زائرین و مسافرین در ایام نوروز، گفت: ستادهای هشت گانه شهرداری جهت خدمت به مسافرین فعال شده اند اما اولویت اسکان نوروزی در استان قم با بخش خصوصی است.

وی با بیان اینکه در حوزه ی تامین ارزاق، کشتارگاه ها شیفت بندی شده اند، افزود: 27 غرفه عرضه سیب و پرتقال از روز 26 ام فعال هستند و نانوایی های مرکز شهر موظف به حضور شده اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار