پیام تبریک فرماندار شهرستان اسلامشهر بمناسبت فرارسیدن سال جدید

اسلامشهر (پانا)-نماینده عالی دولت در شهرستان اسلامشهر فرارسیدن نوروز باستانی ۱۳۹۷ را به عموم هموطنان ایران اسلامی خصوصا مردم ولایتمدار و شهیدپرور شهرستان اسلامشهر تبریک گفت.

کد مطلب: ۸۰۸۴۱۲
لینک کوتاه کپی شد
پیام تبریک فرماندار شهرستان اسلامشهر بمناسبت فرارسیدن سال جدید

به گزارش خبرنگار پانا شهرستانهای تهران ،متن پیام امیراله حقیقی بدین شرح است:
بسم الله، الرحمن الرحیم
یامُقَلِّبَ الْقُلُوبِ وَ الْأَبْصَارِ یَا مُدَبِّرَ اللَّیْلِ وَ النَّهَارِ یَا مُحَوِّلَ الْحَوْلِ وَ الْأَحْوَالِ حَوِّلْ حَالَنَا إِلَی أَحْسَنِ الْحَالِ
با عرض سلام و تحیت فراوان
بهار جشن رستاخیزاست.رستاخیز طبیعت می بایست به رستاخیز در درون و جان و اندیشه و منش ما بینجامد،انسان اندیشمندو آگاه ، از نو شدن طبیعت و خانه تکانی، به جان تکانی و دل تکانی می رسد .
نوروز سرآغازی دوباره بر تجدید ارادتها،یکدلی و محبت های خالصانه و زدودن کدورت ها و فصلی نو برای نو شدن همراه با طبیعت و ملبس شدن به صفات الهی است.
امیدوارم در سالی که در پیش است شاهد رشد فزاینده ی کشور و شاهد زمینه‌سازی برای بهره‌گیری از امکانات داخلی و خارجی برای پیشرفت کشور و بهبود زندگی جامعه‌مان در همه عرصه‌ها باشیم و با نهادینه کردن و ظهور فضایل اخلاقی در زندگی فردی و اجتماعی، مسیر تحقق آرمان های والای انقلاب اسلامی تسهیل و تسریع گردد .
خوشبختانه دولت تدبیر و امید و در راس آن ریاست جمهور محترم دکتر روحانی همت خویش را برای توسعه کشور به کار بسته اند و این نگاه ویژه یک فرصت تاریخی برای همه ما می باشد .
در پایان فرا رسیدن سال جدید را به یکایک مردم ، مسوولان، خانواده های معظم شهدا ، ایثارگران ، جانبازان، آزادگان و یادگاران ۸ سال دفاع مقدس تبریک و تهنیت عرض نموده و برای دولت خدمتگزار تدبیر و امید توفیق روزافزون و سالی پر از خیر و برکت را از درگاه ایزد منان برای عموم مردم شریف شهرستان اسلامشهر خواستارم .

/خبرنگار:فاطمه قدم زاده/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار