انتصاب فرماندار جدید شهرستان دلگان از سوی وزیر کشور

زاهدان(پانا)- وزیر کشور در حکمی مجتبی شجاعی را به سمت فرماندار شهرستان دلگان در استان سیستان و بلوچستان منصوب کرد .

کد مطلب: ۸۲۰۴۶۲
لینک کوتاه کپی شد
انتصاب فرماندار جدید شهرستان دلگان از سوی وزیر کشور

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور؛ در حکم دکتر رحمانی فضلی وزیر کشور خطاب به مجتبی شجاعی آمده است: به موجب این حکم و بنا به پیشنهاد استاندار محترم سیستان و بلوچستان به سمت فرماندار شهرستان دلگان منصوب می شوید.
امید است با اتکال به خداوند متعال و در چارچوب وظایف مصوب در راستای تحقق اهداف و آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و سیاستهای دولت تدبیر و امید و پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی خامنه ای 'مدظله العالی' موفق باشید.
مجتبی شجاعی متولد 1361 در شهرستان خاش و از مدیران خوش نام و نخبگان جوان استان است که در سمتهای قبلی خود عملکرد مثبت و درخشانی داشته است.
بخشدار بخش ساحلی و مرزی زرآباد کنارک، بخشدار مرکزی خاش، کارشناس کالای قاچاق استانداری، کارشناس منطقه نفتی زاهدان، نویسنده 6 عنوان کتاب در حوزه های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی، ارائه مقالات متعدد در بخش های اقتصادی، سیاسی و اجتماعی و... ، رتبه نخست جشنواره نخبگان استانی و رتبه دوم جشنواره نخبگان کشوری در بخش تالیف کتاب و ارایه مقاله، پژوهشگر برتر استان در چند دوره، سابقه فعالیت و همکاری با مطبوعات و رسانه ها به عنوان کارشناس، بخشدار نمونه استان در چندین دوره و غیره از مسئولیتها و سوابق کاری مجتبی شجاعی است.
این مسئول تلاشگر که هم اینک عنوان جوان ترین فرماندار کشور را به یدک می کشد در سه سال اخیر در بخش مرکزی خاش موفق به ثبت رکوردهای خوبی در حوزه های مدرسه سازی، انتخابات، فعالیتهای فرهنگی و ورزشی، زیرساختهای عمرانی و غیره شده است.
شجاعی از جمله مدیران با اخلاقی است که‌ همواره ارتباط خوبی با رسانه ها و جوانان داشته و از حمایت عمومی مردمی خوبی نیز برخوردار بوده و امید آن می رود پویایی و تدبیر این مدیر جوان، انقلابی و جهادی بتواند منشاء تحولات اساسی در توسعه شهرستان دلگان شود.

خبرنگار دانش آموز / مبین جلال کمالی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار