رئیس‌جمهوری وارد کرمانشاه شد+ جزئیات برنامه‌ها

تهران (پانا) - رئیس جمهوری کشورمان دقایقی پیش وارد استان کرمانشاه شد.

کد مطلب: ۸۰۸۳۲۵
لینک کوتاه کپی شد
رئیس‌جمهوری  وارد کرمانشاه شد+ جزئیات برنامه‌ها

به گزارش ایرنا، حسن روحانی به منظور سرکشی از روند پیشبرد کارها در استان زلزله زده کرمانشاه، لحظاتی پیش وارد این استان شد.

آیت‌الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه، هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه، جمعی از نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی و مدیران کل استان کرمانشاه از رییس جمهوری در فرودگاه استقبال کردند.
روحانی در این سفر که تعدادی از وزرا و اعضای کابینه وی را همراهی می کنند، از مناطق زلزله‌زده شهرستان سرپل ذهاب بازدید و با مردم دیدار و گفت و گو خواهد کرد.
شرکت در جلسه شورای اداری استان، دیدار با خانواده جانباختگان حادثه زلزله 21 آبان از دیگر برنامه های سفر یک روزه رئیس جمهوری به کرمانشاه است.
چند نفر از وزرا و اعضای کابینه در این سفر رئیس جمهوری را همراهی می کنند و قرار است به شهرستان های مختلف استان سفر کرده و ضمن افتتاح طرح های عمرانی در جلسات شورای اداری این شهرستانها نیز شرکت کنند.
به گزارش پانا، روحانی 23 آبان سال جاری 2 روز پس از وقوع زلزله 7.3 دهم ریشتری غرب کشور برای اطلاع از روند امدادرسانی در مناطق زلزله‌زده به شهرستان سرپل ذهاب سفر و با مردم این استان دیدار و گفت و گو کرده بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار