روحانی در روستای فتاح بگ کرمانشاه: باید مقاومت مسکن‌ها در برابر بلایای طبیعی را افزایش دهیم

تهران (پانا) - رئیس جمهوری کشورمان در جریان بازدید از روستای فتاح بگ در کرمانشاه بر لزوم افزایش مقاومت مسکن ها در برابر بلایای طبیعی تاکید کرد.

کد مطلب: ۸۰۸۳۴۷
لینک کوتاه کپی شد
روحانی در روستای فتاح بگ کرمانشاه: باید مقاومت مسکن‌ها در برابر بلایای طبیعی را افزایش دهیم

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دولت، حسن روحانی در جریان این بازدید ضمن دیدار با مردم این منطقه و گفت‌وگو با آنان از نزدیک در جریان روند بازسازی منازل و جبران خسارت‌های مردم قرار گرفت.

رئیس جمهوری با حضور در کانکس‌ها و منازل روستاییان این منطقه در فضایی صمیمی با آنان به گفت‌وگو پرداخت، از نیازها و مشکلات آنها مطلع شد و دستورهای لازم را برای رفع هر چه سریع‌تر کاستی‌ها و مشکلات آنان به مسئولان ذی‌ربط صادر کرد.

روحانی سپس در جمع مردم روستای فتاح‌بگ، ضمن تبریک ایام نوروز و آغاز سال جدید، اظهار کرد: دولت و مردم ایران در غم و رنج شما سهیم و شریک بودند و شما کار بزرگی را با صبر و مقاومت خود در برابر حادثه ناگوار زلزله انجام دادید.

رئیس‌جمهوری با اشاره به بازدید خود از یکی از منازل روستاییان که در برابر زلزله مقاوم بوده و آسیب چندانی ندیده است، گفت: این نشان می دهد اگر ما بتوانیم منازل را با اصول درست و مصالح و مهندسی خوب و دقیق بسازیم، می‌تواند در برابر بلایا و ‌مشکلات مقاوم باشد.

روحانی با تاکید بر اینکه باید مسکن‌ها مقاوم و آمادگی‌ها در برابر بلایای طبیعی را افزایش دهیم، خاطرنشان کرد:روحیه شما مردم قابل تحسین است؛ حفظ روحیه شاد و مقاوم با وجود مشکلات و رنج و زحمت فراوان کار آسانی نیست.

رئیس‌جمهوری افزود: تمام تلاش ما تکمیل اسکان دائمی روستاها در اسرع وقت است و اینکه بتوانیم امکانات و ساختمان‌های مورد نیاز مانند درمانگاه، مدرسه و ... را برای این مناطق فراهم کنیم.

رئیس شورای عالی امنیت ملی کشورمان متذکر شد: دولت با همه توان تا زمانی که همه منازل مردم در مناطق زلزله‌زده ساخته شود در کنار شما خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار