سیده فاطمه ذوالقدر*

همدلی و وحدت ملی پیش نیاز توسعه پایدار است

سال ١٣٩٦ با تمام شیرینی و تلخی ها، فراز ها و نشیب های آن گذشت، سالی که رخدادها و بلایایِ طبیعی ، حوادث و سوانح مختلف آلامی را بر دل ها نهاد.

کد مطلب: ۸۰۸۱۶۶
لینک کوتاه کپی شد
همدلی و  وحدت ملی   پیش نیاز توسعه پایدار است

غم عروج دریادلان سانچی، مسافران پرواز یاسوج، درگذشتگان و مصیب دیدگان زلزله کرمانشاه را در دل داشته و حرکت های مطالبه خواهانه مردم در دی ماه را تجربه کردیم که هرچند برخی خارج از بستر قانونی طرح شد ولی حکایت از هوشیاری و آگاهی مردم برای بیان خواست ها و مطالباتشان بود.

در این سال به رغم تحریم های ناروا و ظالمانه شاهد موفقیت ها و پیشرفت هایی در عرصه علم و فناوری، ورزش، تولید و فعالیت های اقتصادی بودیم و همه در کنار هم با توکل به خداوند، گام های استوار ی را برای اعتلای نام ایران و ایرانی امیدوارتر از گذشته برداشتیم.

خانه ملت نیز با برنامه ریزی و قانونگذاری سعی کرد ضمن تأمین صرفه و صلاح کشور در راستای خواست و مطالبات به حق مردم حرکت نماید. اگرچه هنوز با آن سر منزل مقصود و کمال حقیقی که شایسته شان و منزلت جامعه ایران اسلامی و فرهنگ و تمدن کهن سرزمینمان است فاصله داریم اما با برنامه ریزی و با محوریت حضور جوانان و زنان به عنوان سرمایه های انسانی رسیدن به سرمنزل مقصود دور از دسترس و انتظار نخواهد بود.

امید است در سال پیشرو با همدلی، اتحاد، انسجام و وحدت ملی و اجتماعی که پیش نیاز توسعه پایدار است مردم و مسئولین دوشادوش هم حرکت نمایند تا ایران به جایگاه رفیعی که شایسته آن است دست یابد.

نماینده مردم تهران و عضو فراکسیون زنان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار