رئیس دبیرخانه مجلس دانش آموزی:

شوراهای دانش آموزی می‌توانند باعث تحول شوند و تاثیرگذاری بالایی داشته باشند

بوشهر ( پانا ) رئیس دبیرخانه مجلس دانش آموزی کشور گفت : 150 نماینده دانش آموزان از سراسر کشور در این مجلس عضو هستند که از این تعداد، چهار دانش آموز از اقلیت‌های مذهبی، دو نفر از دانش آموزان با نیازهای ویژه و دو نفر هم از دانش آموزان ایرانی خارج از کشور هستند.

کد مطلب: ۸۰۸۱۵۲
لینک کوتاه کپی شد
شوراهای دانش آموزی  می‌توانند باعث تحول شوند و تاثیرگذاری بالایی داشته باشند

زهرا پناهی‌روا در انتخابات شورای دانش آموزی استان بوشهر و نهمین دوره مجلس دانش آموزی بیان داشت: باید مجلس دانش‌آموزی داشته باشیم که در شان نظام باشد و در کنار دانش‌آموزان باشد.

پناهی روا هدف از ایجاد شوراهای دانش آموزی را تربیت اجتماعی و سیاسی دانش آموزان دانست و گفت: دانش آموزان از این راه می‌توانند طرح‌های خود را به صورت مستقیم به گوش مسوولان آموزش و پرورش برسانند.

وی بیان کرد: باید شوراهای خوبی در استان‌ها داشته باشیم و در کنار کسانی که به عنوان نماینده انتخاب می‌شوند افرادی باشند که بتوانند به آنها کمک کنند و ایده دهند و این نمایندگان هم با کمک شما این مجلس را شایسته‌تر کنند.

رئیس دبیرخانه مجلس دانش آموزی کشور خاطرنشان کرد: امسال تحولی که در شیوه‌نامه انتخابات روی داده است و باعث شده تا بتوانیم نقش شوراها را در سطح استان و شهرستان‌ها بیشتر و بهتر ببینیم.

وی تصریح کرد: دانش‌آموزان باید نشان دهند که در همه عرصه‌ها فعالیت‌های خود را اثبات می‌کنند و در زمینه علمی دارای جایگاه خوبی باشند و در شیوه نامه دانش‌آموزان که سطح علمی پائینی دارند در این شورا نباید جایی داشته باشند.

پناهی روا خاطرنشان کرد: باید کسانی انتخاب شوند که نمونه برای دیگران باشند و بتوانند مدیریت کنند و در سطح بالای علمی باشند.

رئیس دبیرخانه مجلس دانش آموزی کشور گفت : امیدواریم امروز نیز کسانی انتخاب شوند که بهترین‌ها باشند و شایسته باشند.

وی تاکید کرد: شوراها می‌توانند باعث تحول شوند و تاثیرگذاری بالایی داشته باشند.

پناهی‌روا افزود: برای اینکه بتوانیم آینده ایران خود را بسازیم باید شوراهای قوی را انتخاب کنیم. این شوراها تربیت اجتماعی دانش‌آموزان را بر عهده دارند و می‌توانند دانش‌آموزان صحبت‌های خود را کنند و آینده خود را بسازند.

وی ادامه داد: نهمین دوره مجلس دانش آموزی بهار سال آینده شروع به کار خواهد کرد.

رئیس دبیرخانه مجلس دانش آموزی ، بوشهر را یکی از استان‌هایی عنوان کرد که نوجوان‌هایی مستعد دارد و باید با حمایت از آنها زمینه توسعه استان را فراهم کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار