درآستانه سال نو صادرشد:

پیام تبریک مدیر دانش آموزی خراسان جنوبی

بیرجند(پانا) ـ مدیرسازمان دانش آموزی استان خراسان جنوبی در آستانه سال نو پیام تبریکی صادر کرد.

کد مطلب: ۸۰۸۰۳۴
لینک کوتاه کپی شد
پیام تبریک مدیر دانش آموزی خراسان جنوبی

محمدرضابااطمینان ، مدیر سازمان دانش آموزی خراسان جنوبی ، در آستانه سال نو پیام تبریکی را برای هموطنان عزیز به ویژه جامعه فرهنگیان ،اعضاء و تشکلات پیشتازان سازمان دانش آموزی وخبرنگاردانش آموزان پانا استان صادر کرد.


متن پیام به شرح ذیل می باشد:
اکنون که دستان پر نوازش بهار ، طبیعت خفته را از خواب بیدار می سازد، دگر بار قلم آفرینش با رنگ بازی بر پیکره لوح پاک طبیعت ، نگاری دیگر از مظاهر زیبای خلقت را بیان می نماید و زمین و درخت رازهای رنگارنگ و عطرآگین خویش را نثار نگاه و نگار ما می کنند تا در تحولی شگرف نسیم مشک افشان و ترنم بلبلان شیرین بیان را به نظاره بنشینیم و "یا مقلب القلوب " گویان به ستایش آن جمیل بی نظیر به پا خیزیم.
نوروز باستانی ترنمی از عشق و زیبایی،تجلی‌گر حال و احوالی نو ،و بیدار کننده دل های خداجوست.خداوند متعال را شاکریم که دیگر بار توفیق حلاوت حلول سالی دیگر را بر ایرانیان ارزانی داشت تا با تدبر و تعقل بر آنچه که گذراندیم، در سایه کرامتش دل به تلاشی افزون برای عزت، سربلندی و کامیابی ببندیم.

فرا رسیدن سال نو اگرچه پایانی است بر یک سال تلاش صادقانه شما عزیزان، اما سرآغازی است بر یک سال کوشش و خدمتی دیگر. سالی که باید همراه با امید به فردایی بهتر بر تلاش خویش بیافزاییم. اینجانب ضمن تحسین و تقدیر از تلاش‌های یکایک شما همکاران عزیز در سالی که گذشت، فرارسیدن نوروز باستانی و همچنین ۲۹ اسفندماه سالروز غرور آفرین ملی شدن صنعت نفت را به کلیه همکاران به خصوص اعضاء و تشکلات پیشتازان سازمان دانش آموزی ، خبرنگار دانش آموزان پانا و خانواده معززشان صمیمانه شادباش می گویم و در پرتو الطاف بیکران خداوندی،سلامتی و بهروزی، طراوت و شادکامی، عزت و کامیابی را برایتان آرزومندم.

ارادتمند
محمدرضابااطمینان
مدیر سازمان دانش آموزی استان خراسان جنوبی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار