مدرس آموزش نظام جمع سازمان دانش آموزی بیرجند:

نظام جمع یکی از مهمترین مهارت ها در بین مهارت های 5 گانه است

بیرجند (پانا) ـ مدرس آموزش نظام جمع سازمان دانش آموزی بیرجند:نظام جمع یکی از مهارت های 5 گانه است که در این اردو انتخابی یه دانش آموزان پیشتاز آموزش داده میشود.

کد مطلب: ۸۴۰۲۹۳
لینک کوتاه کپی شد
نظام جمع یکی از مهمترین مهارت ها در بین مهارت های 5 گانه است

حمید صباغی مدرس آموزش نظام جمع سازمان دانش آموزی بیرجند در گفت و گو با خبرنگار پانا و در حاشیه اردوی انتخابی اعضاء پیشتاز جهت اعزام به اردوی ملی و در مورد مباحثی که به دانش آموزان در این اردو آموزش داده خواهد شد،گفت:مباحثی که به دانش آموزان پیشتاز در این اردو آموزش داده میشود عبارتند از:آموزش رژه،آموزش حرکات جابه جایی مانند حرکت هایی که در رژه های نظامی آموزش دیده میشود،رژه بدو رو که در حرکت جابه جایی صورت میگیرد،حرکت های تغییر جهت مانند به چپ چپ و به راست راست،آموزش های گارد پرچم و گارد تشریفات و همچنین حاملان قرآن که در مراسم های سازمان دانش آموزی مورد استفاده قرار میگرد، را آموزش میدهیم.

وی با توجه به ساعت های تدارک دیده شده در این اردو برای مهارت نظام جمع،گفت:در طی این دو روز اردو انتخابی 8جلسه آموزشی در غالب کلاس هاس 1 ساعته تا 1.5 ساعته در نظر گرفته شده است.

صباغی با توجه به بحث های ارائه شده در طی این جلسات آموزشی افزود:دانش آموزان پیشتاز این مباحث را به صورت اولیه آموزش دیده اند و در این جلسات آموزشی فقط مروری بر آموزش این مباحث و همچنین رفع عیب و مشکلات موجود و همینطور هماهنگ کردن و نظم دادن بیشتر به حرکات گروهی و جمعی میباشد که امیدوارم این آموزش ها باعث سربلندی استان خراسان جنوبی در اردوی ملی شود.

مربی آموزش نظام جمع سازمان دانش آموزی بیرجند با توجه به نحوه ی ارزیابی دانش آموزان در پایان اردو گفت:از مهمترین ارکان ارزیابی پیشتازان در مهارت نظام جمع،نظم و هماهنگی بین دانش آموزان پیشتاز و صحیح انجام دادن حرکات انفرادی و گروهی است.

صباغی در پایان گفت:امیدواریم با تلاش هایی که در آموزش دادن به این پیشتازان صورت گرفته بتوانیم در اردوی ملی استان خراسان جنوبی را سربلند کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار