اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان تهران خبر داد:

اسامی برندگان مسابقات کتابخوانی برگزیده و ستاره های شهر من اعلام شد

شهرری (پانا) –- اسامی نهایی برندگان مسابقات کتابخوانی برگزیده و ستاره های شهر من اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان تهران، در صفحات مجازی این تشکل دانش آموزی اعلام شد.

کد مطلب: ۸۰۸۰۲۳
لینک کوتاه کپی شد
اسامی برندگان مسابقات کتابخوانی برگزیده و  ستاره های شهر من  اعلام شد

سرپرست اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان تهران در گفت و گو با خبرنگار پاناشهرستانهای تهران ، در این رابطه اظهار داشت: اسامی 114 نفر از برندگان این مسابقات، به عنوان نتایج قطعی، هم اکنون در وب سایت و کانال تلگرامی این تشکل دانش آموزی به ترتیب در آدرسهای، www.ansar133.ir و @anjomane_eslami ، قابل مشاهده است.

مسعود شاکر افزود: بر اساس نتایج قرعه کشی انجام شده بین 250 نفر از دانش آموزانی که حد نصاب نمره لازم در آزمونهای کتبی این مسابقات را کسب کرده بودند، به 60 نفر سفر زیارتی مشهد مقدس و به 54 نفر نیز جوایز نقدی و غیرنقدی تعلق گرفت.

وی توضیح داد: تعداد 74 نفر از اسامی برندگان اعلام شده مربوط به مسابقه کتابخوانی برگزیده است که با محوریت کتاب حمیدرضا ویژه دانش آموزان دختر برگزارشد و تعداد 40 نفر دیگر نیز برندگان مسابقه کتابخوانی ستاره های شهر من هستند که با محوریت جلد اول کتاب قبله از این طرف است ویژه دانش آموزان پسر به انجام رسید.

وی گفت : آزمونهای کتبی مسابقات کتابخوانی برگزیده و ستاره های شهر من به ترتیب با حضور 1000 نفر دانش آموز پسر و 2000 نفر دانش آموز دختر در مقطع متوسطه، از نیمه دوم اسفند ماه جاری، در شهرستانهای استان تهران برگزار گردید.

شایان ذکر است ،نخستین جلد کتاب قبله از این طرف است، حاوی خاطراتی از ۴۰ شهید دانش‌آموز در ۱۰۷ صفحه و کتاب حمیدرضا، روایت عاشقانه ای از زندگی حمیدرضا زمان زاده از زبان خواهرش، در 87 صفحه، هر یک با شمارگان ۳۰۰۰ نسخه، بهمن ماه امسال به مناسبت سی و نهمین فجر انقلاب اسلامی، زیر نظر اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان تهران چاپ و منتشر شدند.

/خبرنگار: امجد امیری/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار