اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان تهران خبر داد:

مسابقه بزرگ کتابخوانی "ستاره های شهر من" برگزار شد

نتایج اولیه آزمون همزمان با میلاد فرخنده حضرت زهرا(س) اعلام می شود

شهرری (پانا) - آزمون کتبی مسابقه بزرگ کتابخوانی "ستاره های شهر من"، با حضور 350 نفر از دانش آموزان مقطع متوسطه شهر ری، در مصلای حرم مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) برگزار شد.

کد مطلب: ۸۰۳۸۲۵
لینک کوتاه کپی شد
مسابقه بزرگ کتابخوانی "ستاره های شهر من" برگزار شد

سرپرست اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان تهران در گفت و گو با خبرنگار پانا، با اعلام این خبر، گفت: مسابقه کتابخوانی ستاره های شهر من با محوریت جلد نخست کتاب "قبله از این طرف است" اجرا شد و اسامی دانش آموزانی که حد نصاب نمره لازم، برای شرکت در قرعه کشی جوایز را کسب کنند، به عنوان نتایج اولیه مسابقه، در انتهای هفته جاری و همزمان با میلاد فرخنده حضرت زهرا(س) اعلام می شود.

مسعود شاکر افزود: مراسم قرعه کشی برای اهدای جوایز این مسابقه همچون دوره قبلی مسابقه کتابخوانی این تشکل دانش آموزی، با دعوت از تمامی دانش آموزانی که موفق به کسب نمره قبولی در آزمون کتبی شوند، به همراه والدینشان، در آیین اختتامیه مسابقه کتابخوانی ستاره های شهر من برگزار می شود که زمان و مکان دقیق قرعه کشی متعاقباً اعلام خواهد شد.

به گفته سرپرست اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان تهران، به 20 نفر از دانش آموزان نواحی یک و دو آموزش و پرورش شهر ری که حد نصاب نمره لازم را در آزمون کتبی کسب کرده باشند به قید قرعه جوایزی شامل: سفر زیارتی به مشهد مقدس یا کارت هدیه نقدی در آیین اختتامیه اهدا می شود.

شاکر اضافه کرد: معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش ناحیه یک شهر ری و جمعی از معاونان و مسئولان محلی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان تهران در جلسه آزمون کتبی مسابقه بزرگ کتابخوانی ستاره های شهر من به عنوان ناظران و مجریان آزمون حضور داشتند.

گفتنی است، مسابقه بزرگ کتابخوانی ستاره های شهر من، به مناسبت گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی از بیست و سوم بهمن ماه گذشته با توزیع کتاب قبله از این طرف است در سطح دبیرستانهای شهرستانهای استان تهران آغاز شده بود و آزمون کتبی آن در هریک از شهرستانها بصورت جداگانه برگزار می شود.

پیش از این، نخستین جلد کتاب قبله از این طرف است، حاوی خاطراتی از ۴۰ شهید دانش‌آموز در ۱۰۷ صفحه و با شمارگان ۳۰۰۰ نسخه، در آستانه سی و نهمین فجر انقلاب اسلامی، توسط اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان تهران منتشر شده بود.

/خبرنگار: امجد امیری/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار