مدیرکل آموزش‌وپرورش کردستان

آموزش‌و پرورش کردستان در اجرای برنامه ها و شاخص‌های عملکردی جزو استان‌های برتر کشور است

سنندج(پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش کردستان گفت : کردستان در اجرای برنامه ها و سیاست های ابلاغی و شاخص های عملکردی جزو استانهای برتر کشور است .

کد مطلب: ۸۰۷۹۲۸
لینک کوتاه کپی شد
آموزش‌و پرورش کردستان در اجرای برنامه ها و شاخص‌های عملکردی جزو استان‌های برتر کشور است

رشید قربانی مدیر کل آموزش و پرورش کردستان روز گذشته در نشست مدیران و روسای آموزش و پرورش شهرستانها و مناطق تابعه استان که در سنندج برگزار شد با تبریک پیشاپیش سال نو به فرهنگیان از زحمات کلیه معلمان و دست اندرکاران آموزش و پرورش استان تجلیل کرد.

وی با اشاره به وضعیت آموزش و پرورش گفت : علی رغم محدودیت های موجود و چالش های پیش رو ، آموزش و پرورش کردستان در اجرای شاخص های عملکردی جزو پنج استان برتر کشور است و نقش مدیران آموزش و پرورش و مدارس در این موفقیت تعیین کننده بوده و این دستاورد مرهون تلاش کلیه فرهنگیان و دست اندرکاران تعلیم و تربیت در جای جای استان است .

قربانی جامعیت، انعطاف پذیری و ذهنیت فلسفی را سه ویژگی یک مدیریت سیستمی در هر سازمان عنوان کرد و با تاکید بر اهمیت جامعیت و انعطاف پذیری گفت : در پیشبرد اهداف و برنامه ها باید به کلیه ابعاد توجه کرد .

وی در ادامه به برنامه اسکان میهمانان فرهنگی در نوروز 97 اشاره کرد و با بیان اینکه 172 مدرسه با 1298 اتاق برای اسکان میهمانان فرهنگی در سه رنج آماده شده است بر توجیه مجموعه عوامل و سرایداران مدارس و تکریم میهمانان تاکید کرد و خواستار اجرای دقیق این برنامه در مراکز پذیرش و اسکان استان شد .

مدیر کل آموزش و پرورش کردستان بهره گیری از ظرفیت و پتانسیل خیرین نیک اندیش و جلب مشارکت آنان در پیشبرد برنامه های آموزش و پرورش به ویژه در بحث هوشمند سازی مدارس ، تجهیز کتابخانه و کارگاه های هنرستانی و احداث را مهم دانست و گفت : در این خصوص برنامه هایی در دست پیگیری است .

در این نشست هم چنین معاونین اداره کل به طرح برنامه های حوزه مربوطه پرداختند و در ادامه پیرامون مسائل جاری آموزش و پرورش بحث و تبادل نظر شد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار