رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش کردستان به پانا خبر داد:

فرایند ارزیابی از شاخص های عمومی و اختصاصی آموزش و پرورش استان کردستان آغاز شد

سنندج(پانا)_رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش کردستان گفت: فرایند ارزیابی از شاخص های عمومی و اختصاصی آموزش و پرورش کردستان شامل 313 شاخص و زیر شاخص در محور ها و بخش های مختلف در سطح استان آغاز شد.

کد مطلب: ۸۰۵۵۰۵
لینک کوتاه کپی شد
فرایند ارزیابی از شاخص های عمومی و اختصاصی آموزش و پرورش استان کردستان آغاز شد

محمدرضا وینسفهان رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش کردستان در گفت و گو با خبرنگار پانا کردستان،با اعلام این خبر افزود: در این ارزیابی که از طریق سامانه الکترونیکی وزراتی تسما صورت می گیرد بر اساس تفاهمات و تعهدات آموزش و پرورش استان با وزارت، مستندات و میزان عملکرد استان در شاخص های تعریف شده تغذیه و مورد ارزیابی واحدهای متناظر ستادی در وزارت قرار خواهد گرفت.

وی افزود : نکته بارز ارزیابی سال 96 گستره ارزیابی است که به سطح شهرستان و منطقه رسیده است و طی آن و در روزهای آینده پیرو اعلام قبلی به شهرستان ها و مناطق، شاخص هایی که قبلاً به رویت و تایید شهرستان ها رسیده است مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت و نتایج و مستندات مربوطه توسط ارزیابان وزارتی قابل رصد بوده و نهایتاً مورد ارزیابی نهایی و رتبه بندی قرار خواهد گرفت .

به گفته وینسفهان از آن جاییکه برای اولین بار است که ارزیابی سطوح شهرستان و منطقه به این شیوه صورت می گیرد؛ روسای آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق توجه و عنایت ویژه ای به این موضوع داشته باشند تا فعالیت و تلاش همکاران شهرستان در قالب این ارزیابی که یک ارزیابی استاندارد و در سطح ملی است به خوبی ارائه گردد.

وی با بیان اینکه با تلاش و همت کلیه فرهنگیان در سال 95 آموزش و پرورش استان موفق به کسب رتبه اول در بین دستگاه های اجرایی استان در جشنواره شهید رجایی شد، اظهار امیدواری کرد در سال جاری نیز با تلاش و توجه همه همکاران، زحمات، دلسوزی ها و فعالیت های صورت گرفته منجر به استمرار موفقیت های آموزش و پرورش و در نتیجه ارتقای آموزش و پرورش استان گردد .

گفتنی است؛ در این راستا جلسه توجیهی رابطین ارزیابی عملکرد حوزه های مختلف اداره کل در تاریخ 16/12/96 تشکیل و مسئولین و دست اندرکاران نظرات خود را در خصوص موضوع ارائه دادند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار