در ۱۱ ماهه سال ۹۶ انجام شد

کمک 18 میلیارد تومانی حامیان آذربایجان شرقی به ایتام و فرزندان محسنین

تبریز(پانا) - حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین در 11 ماهه امسال 18 میلیارد و 184 میلیون تومان به فرزندان معنوی خود کمک کردند.

کد مطلب: ۸۰۷۹۱۵
لینک کوتاه کپی شد
کمک 18 میلیارد تومانی حامیان آذربایجان شرقی به ایتام و فرزندان محسنین

بهروز شریف، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان آذربایجان شرقی با اعلام اینکه امسال کمک های حامیان به ایتام و فرزندان محسنین نسبت به مدت مشابه سال گذشته 34 درصد افزایش یافته است،گفت: حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین در 11 ماهه امسال 18 میلیارد و 184 میلیون تومان به فرزندان معنوی خود کمک کردند تا این فرزندان بتوانند بدون دغدغه و با خیال راحت زندگی کنند.

وی با دعوت از خیران برای حمایت از فرزندان نیازمند طرح محسنین، افزود: 22 هزار و 581 حامی فعال نیکوکار استان آذربایجان شرقی حمایت از حدود 12 هزار یتیم طرح اکرام ایتام و محسنین را برعهده‌گرفته‌اند.

شریف با اشاره به اینکه طرح محسنین شامل آن دسته از خانوارهای نیازمند می‌شود که دارای سرپرست بیمار، معلول، ازکارافتاده و یا زندانی هستند، گفت: اکنون بیش از 11 هزار حامی فعال طرح محسنین حمایت از هفت هزار و 692 فرزند نیازمند را در استان آذربایجان شرقی بر عهده‌دارند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان آذربایجان شرقی بابیان اینکه حامیان علاوه بر پرداخت سرانه ماهانه، تلاش می‌کنند مشکلات درمانی، تحصیلی و معیشتی ایتام و فرزندان تحت حمایت را رفع کنند، اظهار کرد: حامیان طرح محسنین در 11 ماهه امسال شش میلیارد و 992 میلیون تومان به فرزندان نیازمند کمک کردند.

وی با اعلام اینکه 11 هزار حامی فعال طرح اکرام ایتام، چهار هزار و 307 یتیم را زیر چتر حمایتی خود قرار داده‌اند، گفت: این حامیان در 11 ماهه امسال 11 میلیارد و 191 میلیون تومان به فرزندان معنوی خود کمک کرده‌اند.

شریف گفت: در آستانه سال نو تلاش می‌کنیم با کمک خیران و نیکوکاران استان آذربایجان شرقی نیازهای شب عید ایتام و فرزندان خانوارهای نیازمند را تأمین کنیم تا سال جدید را با شادی آغاز کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار