استاندار خراسان شمالی :

باید توجه ویژه ای به توانمندسازی مددجویان کمیته امداد خراسان شمالی صورت بگیرد

بجنورد(پانا)-استاندار خراسان شمالی از پایگاه‌های جمع‌آوری کمک‌های مردمی در جشن نیکوکاری بازدید کرد.

کد مطلب: ۸۰۵۸۲۴
لینک کوتاه کپی شد
باید توجه ویژه ای به توانمندسازی مددجویان کمیته امداد خراسان شمالی صورت بگیرد

به گزارش خبرگزاری پانا خراسان شمالی ،به نقل از سایت خبری کمیته امداد امام خمینی ، محمدرضا صالحی، استاندار خراسان شمالی در حاشیه بازدید از پایگاه های جشن نیکوکاری ،گفت: تشکیل کمیته امداد به دستور امام (ره) برای حمایت از نیازمندان و توانمندسازی و در نهایت خروج آنها از حمایت این نهاد بوده است،

صالحی یکی از اقدامات مهم در حمایت از محرومان را توانمندسازی آنها برشمرد و افزود: باید توجه ویژه‌ای نسبت به توانمندسازی مددجویان صورت بگیرد.

وی در ادامه با اشاره اینکه باید با ایجاد اشتغال پایدار و ساخت مسکن مقاوم، توانمندسازی مددجویان سرعت بیشتری به خود بگیرد، بیان کرد: امیدواریم با اجرای طرح آفتاب به‌زودی میزان درآمد اقتصادی خانوارهای مددجو افزایش پیدا کند وخانوارهای بیشتری از مزایای این طرح اقتصادی برخوردار شوند.

استاندار خراسان شمالی جشن نیکوکاری را یکی از ارزشمندترین شیوه‌های کمک‌رسانی به محرومان دانست و افزود: ما باید با فرهنگ سازی و حضور در این جشن ملی کمک‌رسانی به هم نوعان و محرومان را استمراربخشیم.

صالحی با تأکید بر ضرورت شرکت تمام مردم در جشن نیکوکاری، گفت: حضور مستمر مردم در حمایت از محرومان نتایج مطلوبی در فقرزدایی از کشور به دنبال خواهد داشت.

شایسته ذکر است: استاندار خراسان شمالی ضمن بازدید از پایگاه‌های کمیته امداد، ۳۰ میلیون تومان به نیازمندان کمک کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار