در گفت‎‌وگو با پانا

معاون امور توانبخشی سازمان بهزیستی خبر داد: بیش از 150 هزار معلول در انتظار دریافت مستمری

تهران (پانا) - معاون امور توانبخشی سازمان بهزیستی از انتظار بیش از 150 هزار معلول برای دریافت مستمری این سازمان خبر داد.

کد مطلب: ۸۰۷۹۱۰
لینک کوتاه کپی شد
معاون امور توانبخشی سازمان بهزیستی خبر داد: بیش از 150 هزار معلول در انتظار دریافت مستمری

حسین نحوی‌نژاد در گفت‌وگو با پانا با اشاره به ارائه خدمات سازمان بهزیستی به معلولان گفت: در حال حاضر 340 هزار نفر از سازمان بهزیستی مستمری دریافت می‌کنند و 150 هزار نفر نیز پشت نوبتی این سازمان قرار دارند.

معاون امور توانبخشی سازمان بهزیستی افزود: اگر لایحه جامع حمایت از معلولان در بودجه سال 97 دیده می‌شد، پشت نوبتی‌های معلولان برای دریافت مستمری نیز تحت پوشش قرار می‌گرفتند اما به دلیل کمبود امکانات با محدودیت مواجه هستیم ولی سعی می‌شود افرادی که نیاز بیشتری دارند در اولویت قرار بگیرند.

وی خاطرنشان کرد: کمک‌های توانبخشی، کمک‎های موردی، مسکن و اشتغال از جمله خدماتی است که به مددجویان تحت پوشش سازمان بهزیستی تعلق می‌گیرد اما در مجموع یک میلیون نفر پشت نوبت دریافت این خدمات هستند که متأسفانه به دلیل فراهم نبودن زیرساخت‌ها و امکانات مالی این افراد پشت نوبت دریافت خدمات مانده‌اند.

نحوی نژاد ابراز امیدواری کرد که با حمایت سازمان برنامه و بودجه اعتبارات سازمان بهزیستی در سال 97 به گونه‌ای تخصیص یابد که مشکلات معلولان برطرف شود و پشت نوبتی‌های این سازمان نیز تحت حمایت قرار بگیرند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار