کارشناس مسئول قرآن ،عترت و نماز آموزش و پرورش اسلامشهر خبر داد:

حضور پرشور دانش آموزان اسلامشهر در مسابقات قرآن ،عترت و نماز

اسلامشهر (پانا)-کارشناس مسئول قرآن ،عترت و نماز آموزش و پرورش اسلامشهر گفت:دو هزار دانش آموز و فرهنگیان آموزش و پرورش اسلامشهر در مسابقات قرآن ،عترت و نماز شرکت کردند.

کد مطلب: ۸۰۷۹۰۲
لینک کوتاه کپی شد
حضور پرشور دانش آموزان اسلامشهر در مسابقات قرآن ،عترت و نماز

سولماز زارعی در گفت و گو با خبرنگار پانا شهرستانهای تهران در این رابطه اظهار داشت :مسابقات قرآن ،عترت و نمازدر واحدهای آموزشی آموزش و پرورش اسلامشهر با همکاری مجموعه کادر اداری و حمایت های خوب مدیر و معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش و شرکت دو هزار دانش آموز دختر و پسر در کلیه مقاطع و باحضور گسترده فرهنگیان برگزار گردید.

وی در ادامه افزود:مسابقات در رشته های ،قرائت ،حفظ ،قرائت تحقیق و تقلیدی قرآن مجید،انشاء و احکام نماز،تفسیر،نهج البلاغ، صحیفه سجادیه و اذان و مداحی (پسران) برگزار گردید و نفرات برتر به منطقه معرفی شدند.

کارشناس مسئول قرآن ،عترت و نماز آموزش و پرورش اسلامشهرخاطر نشان کرد:در سطح منطقه وجهت حضور برگزیدگان برتردر مسابقات استانی کلاسهای توانمند سازی نیز در حال برگزاری است.

شایان ذکر است ،مرحله استانی مسابقات قرآن ، عترت و نماز از تاریخ شانزدهم لغایت نوزدهم اردیبهشت 97در اردوگاه شهید منتظری شهریار برگزار میگردد.

/خبرنگار:ریحانه فتحی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار