معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش : تمام نابسامانی‌های اجتماعی ناشی از غفلت در حوزه پرورشی است

تهران (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش در اجلاس روسای ادارات آموزش و پرورش خراسان رضوی رویکرد تربیتی را مهم‌ترین شاخصه تحول در آموزش و پرورش خواند.

کد مطلب: ۸۰۷۴۵۱
لینک کوتاه کپی شد
معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش : تمام نابسامانی‌های اجتماعی ناشی از غفلت در حوزه پرورشی است

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش، علیرضا کاظمی در نشست مشترک شورای معاونان و روسای ادارت آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: مدیریت در فضای تعلیم و تربیت کار سختی است با این حال به برکت تلاش‌های مدیران و معلمان خراسان رضوی رد پای ارتقا کیفیت در جای جای این استان مشهود است.

وی مهم‌ترین شاخصه تحول در آموزش و پرورش را توجه به رویکرد تربیتی دانست و افزود: تمام نابسامانی‌های اجتماعی ناشی از غفلت به حوزه پرورشی است و اگر می‌خواهیم تحول بنیادین اتفاق بیافتد باید این حوزه را پر رنگ ببینیم.

معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش در ادامه خاطر نشان کرد: تا زمانی که نگاه تفکیکی به مسائل آموزش و پرورش داشته باشیم و دغدغه خانواده‌ها رقابت در حوزه آموزش باشد در تربیت راه به جایی نخواهیم برد.

در این جلسه علیرضا مالک‌اشرفی به عنوان معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان رضوی معرفی و از زحمات براتعلی منصوریان که به افتخار پیشکسوتی نائل آمده است، تجلیل شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار