برگزاری همایش بهاریه ویژه تقدیر وتکریم بازنشستگان، معاونین ومربیان پرورشی ناحیه پنج

همایش بهاریه به منظور تجلیل ازبازنشستگان،معاونین و مربیان پرورشی ناحیه پنج به همت حوزه پرورشی وتربیت بدنی و سازمان دانش اموزی باحضور غلامرضا بهراد مدیر آموزش وپرورش ناحیه پنج، معاونین ،کارشناسان ناحیه و بیش از ۲۰۰ نفر از فعالان حوزه پرورشی در محل اردوگاه ثامن الائمه برگزار شد.

کد مطلب: ۸۰۷۳۴۴
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری همایش بهاریه ویژه تقدیر وتکریم بازنشستگان، معاونین ومربیان پرورشی ناحیه پنج

به گزارش خبرنگارپانا، در این مراسم غلامرضا بهراد ضمن تبریک میلاد حضرت زهرا(س)و تشکر از همکاران حوزه پرورشی و با آرزوی سالی پر بار برای همه گفت:آنچه امروزه نیاز به آموزش دارد پرورش حس امید درمیان دانش آموزان است.
وی در ادامه خصوصیات معلم موثر را برشمرد وافزود:معلمی موثر است که بتواند صفات معنویت،عقلانیت،مدنیت،ملیت و آموزش
را در دانش آموزان پرورش ونهادینه کند.

بهراد با اشاره به اینکه فرهنگ خوب شالوده تمدن است تصریح کرد :باید فرهنگ سازی را از دانش آموزان در مدارس آغاز کرد آنها درکنار تعلیم باید احترام به قرآن،پرچم و استادان را بیاموزند
وی بااشاره به آیه ویزکیهم و یعلمهم الکتاب و الحکمه بر تقدم پرورش بر تعلیم تاکید کرد .
درادامه احمد محمدپناه معاون پرورشی و تربیت بدنی ناحیه پنج ضمن تبریک هفته امور تربیتی وتشکر از زحمات همکاران این حوزه با تاکید بر جایگاه امور تربیتی گفت:برای سهیم بودن درپیشرفت همه جانبه کشور باید امور تربیتی در همه زمینه ها سکاندار باشد.

محمدپناه در ادامه افزود :امروزه با پول نفت به تنهایی نمی‌توان کشور را حتی تا دروازه های توسعه رساند و این مهم به متخصصان متعهدی نیاز مند است که بذر آن دردستان توانمند معلمان است وبرای سبز شدن نیاز به عزمی بلند وایده پردازان خلاق دارد.

این مراسم با تجلیل ازهمکاران بازنشسته حوزه پرورشی درسال ۹۶ به کار خود پایان داد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار