در گفت‌وگو با پانا

سرپرست اورژانس کشور خبر داد: ۴ فوتی و ۳۴۴۶ مصدوم در حوادث چهارشنبه سوری

تهران (پانا) - سرپرست سازمان اورژانس کشور آخرین آمار حوادث مربوط به چهارشنبه آخر سال را اعلام کرد و گفت در چهارشنبه سوری امسال ۴ نفر فوت و 3 هزار و 446 نفر مصدوم شدند.

کد مطلب: ۸۰۷۱۰۱
لینک کوتاه کپی شد
سرپرست اورژانس کشور خبر داد: ۴ فوتی و ۳۴۴۶ مصدوم در حوادث چهارشنبه سوری

پیرحسین کولیوند در گفت‌وگو با پانا در خصوص آخرین آمار تلفات حوادث مربوط به چهارشنبه سوری از ابتدای اسفندماه تا 22 اسفندماه گفت: سال جاری تعداد فوتی ها نسبت به سال‌های گذشته کاهش قابل توجهی داشته است. همچنین شدت مصدومیت‌ها نیز کمتر شده است. بیشترین مصدومین از ناحیه دست و ناحیه چشم بوده است.

سرپرست اورژانس کشور افزود: همچنین بیشترین مصدومین مربوط به شهر تهران و کمترین آن‌ها مربوط به استان‌های لرستان و چهار محال و بختیاری و هرمزگان بوده است.

وی با بیان اینکه ۳۰ درصد مصدمومین عابرین پیاده بودند، گفت: تعداد زیادی از مصدومین در بازه سنی ۶ تا ۲۹ سال بودند. در مجموع تعداد 3 هزار و 446 مصدوم داشتیم که ۸۲۵ نفر از آنها دچار سوختگی درجه ۲ و ۳ شده بودند، از این تعداد ۵۲ مورد قطع عضو شده و ۳۱۸بستری شدند و همچنین ۱۱ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

به گفته کولیوند، ۱۴۴۷ مورد مصدومیت از ناحیه دست و ۱۱۱۳ مورد مصدومیت از ناحیه چشم در بین آسیب دیده‌گان بود و در مجموع ۴ نفر فوت شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار