ذوالقدر، مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری قزوین خبر داد؛

حضور آتش‌نشانان قزوین در 16عملیات اطفاء حریق در شب چهارشنبه پایان سال

ابوالفضل ذوالقدر، مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین گفت: نیروهای عملیاتی این سازمان در شب چهارشنبه آخر سال در 16 عملیات اطفاء حریق مربوط به این مراسم حضور داشتند.

کد مطلب: ۸۰۷۰۸۴
لینک کوتاه کپی شد
حضور آتش‌نشانان قزوین در 16عملیات اطفاء حریق در شب چهارشنبه پایان سال

قزوین(پانا) ؛ذوالقدر مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین گفت: در روز گذشته آتش نشانان شهر قزوین در 40 عملیات مختلف امداد و نجات و اطفاء حریق حاضر شدند که 16 مورد از این حوادث مربوط به مراسم چهارشنبه پایان سال و در ساعات برگزاری این مراسم بود.
وی عمده حوادث شب چهارشنبه آخر سال را مربوط به آتش سوزی سطل های مکانیزه زباله، ضایعات چوب، لاستیک و درخت عنوان کرد.
ذوالقدر با اشاره به کاهش 36 درصدی میزان حوادث چهارشنبه پایان سال در مقایسه با سال 1395 افزود: خوشبختانه در شب چهارشنبه پایان سال حوادث مهمی که آتش نشانان در آن به انجام عملیات گسترده خاموش کردن آتش و امداد و نجات بپردازند به سامانه 125 آتش نشانی اعلام نشد و این مهم نشان از افزایش فرهنگ ایمنی شهروندان و برگزاری مراسمی کم خطر در شهر قزوین دارد.
وی اطلاع رسانی مناسب رسانه های گروهی و همچنین مراقبت والدین از فرزندان خود و همکاری همه جانبه مسئولان آموزش پرورش و مدارس را از عوامل کاهش حوادث شب چهارشنبه پایان سال عنوان کرد.
این مسئول افزود: در مقایسه بین تعداد عملیات‌های اعزامی سازمان آتش نشانی قزوین در سال‌های گذشته متوجه کاهش 100 درصدی حوادث سنگین و خسارتی می شویم که این امر نشان از ارتقاء فرهنگ ایمنی و موثر بودن اقدامات و تدابیر سازمان آتش نشانی، صداوسیما، آموزش پرورش، اورژانس، نیروی انتظامی و دیگر ادارات و ارگان‌های مربوطه دارد .
ذوالقدر در پایان با تبریک فرا رسیدن نوروز باستانی با تشکر از عموم شهروندان درباره رعایت اصول و موازین ایمنی در شب چهارشنبه پایان سال ابراز امیدواری کرد که در سال های آینده نیز هیچ گونه حادثه ای متوجه شهروندان نشود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار