برگزاری یادواره شهدا دانش آموز در شهر قدس

شهر قدس (پانا)- یادواره شهدا ی دانش آموز با حضور مدیرآموزش و پرورش به همت آموزشگاه شاهد غدیر شهرستان قدس در سالن شهید دهنو برگزار شد.

کد مطلب: ۸۰۶۹۶۳
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری یادواره شهدا دانش آموز در شهر قدس

این یادواره با حضور خانواده معزز شهدا،محمد رضا بهمنش مدیر آموزش و پرورش، مهماندوست از آزادگان جنگ تحمیلی ودانش آموزان برترآموزشگاه شاهد غدیر در سالن دهنو برگزار شد.
در این مراسم ،ابتدا محمد رضا بهمنش مدیر آموزش و پرورش گفت:ما باید شهدا را الگوی زندگی خویش قرار دهیم وشهدا شهید شدند تا دست دشمن به خانواده،زنان،ناموس و سرزمین مان نرسد و اما وظیفه بانوان و دختران در برابر کار این بزرگمردان حفظ حجاب و عفت خود در جامعه است.
وی در ادامه افزود:شهدا نیازی به اشک و مراسمات بزرگی که ما برای آنها برگزار می کنیم ندارند و فقط نیاز دارند که در یادها بمانند و خونشان حفظ شود،نیاز دارند که ما خونشان را حفظ کنیم با الگو گرفتن از آنها و حفظ حجاب خویش
سپس مهماندوست از آزادگان سر فراز نیز راجع به اسارت خویش و خاطراتشان در جبهه با دانش آموزان صحبت کرد وگفت:ما در دوران جنگ سختی ها را تحمل کردیم تا اکنون رنگ اسلام را در سرزمینمان ببینیم و تا وقتی زنده ایم اسلام را در قلب خودو مردم جای میدهیم.
در بخش دیگری از برنامه ، میثاق نامه شهدا توسط مدیر آموزش و پرورش امضا شد واز دانش آموزان برتر آموزشگاه شاهد غدیر خانواده شهدا تجلیل گردید.

/خبرنگار:کتایون ملیح/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار