علی شور زاده معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش :

برگزاری نهمین دوره انتخابات شورای دانش آموزی در استان خراسان شمالی

بجنورد(پانا)-نهمین دوره انتخابات شورای دانش آموزی استان خراسان شمالی با حضور نمایندگان شهرستان ها ، اداره کل آموزش و پرورش و مدیر سازمان دانش آموزی در محل سازمان دانش آموزی استان برگزار شد.

کد مطلب: ۸۰۶۹۳۵
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری نهمین دوره انتخابات شورای دانش آموزی در استان خراسان شمالی

به گزارش خبرگزاری پانا خراسان شمالی علی شور زاده معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش خراسان شمالی با اشاره به اینکه آینده کشور در دست دانش آموزان است گفت:اینکه میگوییم شما دانش آموزان آینده سازان این مملکت هستید شعار نیست. چراکه امروزه سیستم آموزشی ما مدرسه محوری و دانش آموز محوری است .و این محوریت سبب تربیت اجتماعی دانش آموزان میشود.خانواده بزرگ آموزش و پرورش استان بیش از صدو شصت دو هزار دانش آموز و چهارده هزار فرهنگی است ،که این خانواده با انتخاب شورای دانش آموزی میتوانند از حقوق خود دفاع کنند.
در این آیین اکرامی نماینده رئیس انتخابات استان گفت:ما بر اساس سند تحول بنیادین ۶هدف داریم که مهم ترین اهداف ،اهداف سیاسی و اجتماعی است.یعنی باید دانش آموزانی تربیت کنیم که علوم سیاسی را بدانند و توانایی برقراری ارتباط داشته باشند.اکنون رشد و پیشرفت جامع نتیجه تصمیم گیری های سیاسی است و دانش آموزان نباید از دخالت در سیاست ترس داشته باشند بلکه دخالت در سیاست تمرین در تصمیم گیری ها و زندگی در جهان بررگ تر است.
در ادامه مجید مصباح مدیر سازمان دانش آموزی استان خراسان شمالی گفت:امروز ۶۰دانش آموز برگزیده در شورای دانش آموزی مدارس از شهرستان های مختلف اینجا جمع شدند تا شایسته ترین آنها انتخاب و نماینده استان در مجلس شورای دانش آموزی باشند. این انتخابات تمرینی برای عرصه های گسترده تر است و انگیزه ،شور ونشاط رقابت را در دانش آموزان افزایش میدهد.

بجنورد- بهار کمرام خبرنکار افتخاری خبرگزاری پانا

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار