مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران: دانش‌آموزان فعالیت‌های ورزشی را مداوم دنبال کنند

تهران (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران بر تداوم فعالیت‌های ورزشی در دانش‌آموزان تاکید کرد.

کد مطلب: ۸۰۶۶۵۱
لینک کوتاه کپی شد
مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران: دانش‌آموزان فعالیت‌های ورزشی را مداوم دنبال کنند

عباسعلی باقری در مراسم اختتامیه المپیاد درون مدرسه‌ای که صبح امروز در مدرسه البرز برگزار شد عنوان کرد: فردی که احساس می‌کند از نظر فیزیکی و جسمانی وضعیت نامناسب دارد باید به ورزش روی آورد و باید این روند تداوم داشته باشد.

وی ادامه داد: در تمام موقعیت‌هایی که هر انسانی به دست می‌آورد استمرار و پشتکار ضرورت دارد تا فرد به نتیجه برسد.

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران با اشاره به اینکه ضرورت موفقیت در حوزه ورزش علاوه بر استاد مجرب نیازمند پشتکار است گفت: افراد نباید از مسیر طی شده ناامید شوند.

باقری تصریح کرد: دبیرستان البرز با توجه به سابقه تاریخی که دارد می‌تواند به عنوان الگوی علمی و ورزشی برای سایر مدارس در نظر گرفته شود.

وی در بخش دیگری از اظهاراتش به اهمیت برگزاری المپیادهای درون مدرسه‌ای اشاره و عنوان کرد: این المپیادها با سایر طرح‌ها متفاوت است و به دلیل مشارکت اکثر دانش‌آموزان ارزشمند تلقی می‌شود به ویژه در دوره اول و متوسطه که دانش‌آموزان بیشتر درگیر مدرسه و مسائل آموزشی می‌شوند این موضوع حائز اهمیت است.

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران گفت: وزارت آموزش و پرورش، شورای عالی آموزش و پرورش موضوع حذف آزمون ورودی مدارس را در دوره ابتدایی مطرح کرد. این موضوعات مهم است زیرا بیش از نیمی از دانش‌آموزان کشور در دوره ابتدایی و ۶۰۰ هرار دانش‌آموز در تهران تحصیل می‌کنند که نیازمند شادابی هستند و متاسفانه درگیر آزمون و مسائل آموزشی می‌شوند.

باقری اظهار کرد: در دوره‌های بعدی تحصیلی هم با موضوع آزمون‌ها و مشکلات آنها مواجه هستیم و لذت یادگیری از بین می‌رود که باید به آن توجه کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار