ساغلام: فردا باید تراکتورسازی اولین برد آسیایی را بدست آورد

تهران (پانا)- سرمربی تراکتورسازی ابراز امیدواری کرد که تیمش بتواند در حضور هواداران به اولین 3 امتیاز در فصل جدید لیگ قهرمانان دست یابد.

کد مطلب: ۸۰۶۳۶۲
لینک کوتاه کپی شد
ساغلام: فردا باید تراکتورسازی اولین برد آسیایی را بدست آورد

به گزارش سایت باشگاه تراکتورسازی، ارطغرول ساغلام در نشست خبری پیش از بازی با الجزیره امارات در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ما در ۳ بازی‌ای که انجام دادیم خیلی خوب ظاهر شدیم و فرصت‌های خوبی کسب کردیم ولی در رسیدن به گل ناکام بودیم.

وی افزود: فقط توانستیم یک امتیاز کسب کنیم. فردا باید بتوانیم نخستین گل و پیروزی‌مان را کسب کنیم. پس از آن باید در ۲ بازی بعدی پیروزی‌هایمان را ادامه دهیم و با برد از زمین خارج شویم. رضا شربتی بازیکن مصدوم ما برای این بازی است و غایب دیگری نداریم.

ساغلام تصریح کرد: حریف ۳ بازیکن محروم دارد ولی این وضعیت حریف برام ما بی‌اهمیت است. یک نقطه بسیار مهم برای ما این است که ۲ بازی قبلاً در استادیوم خودمان انجام دادیم ولی از امتیاز حضور هواداران زیادی برخوردار نبودیم. فردا از همه هواداران دعوت می‌کنیم به ورزشگاه بیایند و منتظر آن‌ها هستیم و می‌خواهیم جو پرشوری در استادیوم ایجاد کنند. می‌خواهیم با حمایت آن‌ها ۳ امتیاز را کسب کنیم و قبل از تعطیلات و عید نوروز هدیه خوبی به همه ملت ایران و مردم تبریز بدهیم.

سرمربی تراکتورسازی گفت: ما با پیروزی در این دیدار می‌خواهیم برای بازی های بعدی شانس زیادی داشته باشیم و با این پیروزی می‌خواهیم هدیه ای به هواداران بدهیم تا مقابل الغرافه بازی فینال مانندی در تبریز برگزار کنیم. ما می‌خواهیم بازی مقابل الغرافه را در تبریز در کنار هواداران پیروز شویم و برای این امیدواریم فردا هواداران کنار تیم باشند و از هرگونه مسائل مربوط به چهارشنبه آخر سال دوری کنند.

خبرنگار باشگاه الجزیره با تقدیر و تشکر از میزبانی باشگاه تراکتورسازی، از عملکرد این تیم در بازی‌های اخیر تحسین کرد. ساغلام در پاسخ به سوال این خبرنگار درباره رویارویی با این تیم و اینکه سرمربی الجزیره معتقد بود که ترسی از هواداران تراکتور ندارد، گفت: بازی فوتبال با حضور هوادارانش زیبا و دیدنی می‌شود و هر بازیکن و مربی دوست دارد فوتبال را مقابل هواداران انجام دهد و فردا ان‌شاءالله مقابل ۴۰، ۵۰ هزار نفر یا حتی ۷۰ هزار هوادار به میدان برویم که این موضوع برای هر ۲ تیم خیلی خوب است.

سرمربی ترکیه‌ای تراکتورسازی اظهار داشت: درست است که الجزیره ستاره های زیادی دارد و مقابل تیم‌های مطرح جهان بازی کرده ولی ما هواداران تیممان را داریم و می‌خواهیم با این هواداران به پیروزی برسیم.

وی افزود: احسان پهلوان در بازی‌های قبلی ۴ گل از گل‌های خوب ما را به ثمر رسانده و فرصت‌هایی را نیز از دست داده که از روی بدشانسی بود. ما برای استفاده بهینه از فرصت‌ها تمریناتی انجام دادیم ولی با این وجود فرصت زیادی نداشتیم. امیدوارم احسان و هم تیمی‌هایش فردا از فرصت‌ها استفاده کنند.

ساغلام در پایان گفت: فردا دوست داریم بازی زیبایی شاهد باشیم و یک جو زیبا از هواداران انتظار داریم تا حامی تیم محبوب خوب باشند. ما تاکنون در لیگ قهرمانان و ایران ۸ بازی انجام دادیم که به جز بازی با پیکان، در ۷ بازی عالی بودیم و فردا می‌خواهیم هشتمین بازی عالی خود را برگزار کنیم و با یک فوتبال زیبا انتظار داریم که به پیروزی برسیم و هدیه نوروزی هواداران را بدهیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار