شوراها و مجلس دانش اموزی علاوه بر تمرین اجتماعی شدن باید اثرگذار باشد

مشهد( پانا): معاون پرورشی و فرهنگی خراسان رضوی گفت: شوراها و مجلس دانش اموزی علاوه بر تمرین اجتماعی شدن باید اثرگذار باشد

کد مطلب: ۸۰۶۱۶۳
لینک کوتاه کپی شد
شوراها و مجلس دانش اموزی علاوه بر تمرین اجتماعی شدن باید اثرگذار باشد

fه گزارش خبرنگار پانا از خراسان رصوی براتعلی منصوریان اظهار کرد: جوانان ایرانی ما در صحنه های مختلف ماموریت و رسالتشان را به شایستگی انجام دادند و شما دانش اموزان نیز وظایف و مسئولیت هایی دارید که انشاالله به بهترین نحو انها را انجام می دهید. وی ادامه داد: جوان ایرانی علاوه بر هویت ملی هویت دینی دارد تعلقات دینی و هویت دینی جوانان ما است که با دیگر کشور ها متفاوت است و مدیریت دینی نیز در امتداد ان است.
منصوریان اظهار کرد: هویت دیگر جوانان کشور عزیزمان انقلابی بودن انها است بعد از پیروزی انقلاب اسلامی جوانان ما نشان دادند که تعلقات و هویت انقلابی دارند مدرسه ما جوان ما نظام ما انقلابی است و باید مدیریت ما نیز انقلابی باشد که شما خودتان را برای ان اماده می کنید.
وی گفت: شوراها و مجلس دانش اموزی نمادین نیست این شورا ها علاوه بر تمرین اجتماعی شدن باید اثر گذار باشد.
وی هویت چهارم جوانان کشور تعلقات و هویت های خانواده عنوان کرد و گفت: در ایران اسلامی ما خانواده از هر جای دنیا با صفاتر و محکم تر است. جوان های ما تعلقات خانوادگی دارند که اهمیت زیادی دارد شما دختران خوب باید به عنوان یک اصل ارزشی به این نهاد مهم توجه ویژه داشته باشید
منصوریان ادامه داد: آزمون های سلامت روانی که از دانش آم که از دانش اموزان می گیریم نشان می دهد در خراسان رضوی نقش اول از آن خانواده است. اثر پذیری و الگو پذیری دانش اموزان از خانواده است.
وی گفت: امیدوارم شما که نخبگان دانش اموزان با تقویت این هویت ها و تعلقات که داریم بیش از گذشته به تعلقات توجه کنیم و برای تعالی انها تلاش کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار