تجهیز 130 کلاس در 11 آموزشگاه دلیجان برای اسکان مسافران در نوروز 97

مدیر آموزش و پرورش شهرستان دلیجان از آماده سازی 130 کلاس در 11 آموزشگاه دلیجان و همچنین 7 کلاس در شهر نراق برای اسکان مسافران نوروزی خبر داد.

کد مطلب: ۸۰۵۹۷۸
لینک کوتاه کپی شد

مدیر آموزش و پرورش شهرستان دلیجان در گفت و گو با خبرنگار پانا استان مرکزی، افزود: به منظور اسکان مسافران نوروزی و ارائه خدمات رفاهی به آنها جلسات متعددی در این مدیریت برگزار شد.

حجت اله فدایی افزود: در نوروز امسال 130 کلاس در 11 آموزشگاه در شهر دلیجان و 7 کلاس در شهر نراق برای اسکان مسافران فرهنگی و غیرفرهنگی تجهیز و آماده سازی شده است.

وی ادامه داد: امسال نیز خوابگاه امید با تعداد 7 سوئیت ویژه پذیرای مسافران فرهنگی است.

مدیر آموزش و پرورش دلیجان نصب بنرها و کارتن پلاست راهنمای مسافران در سطح شهر با همکاری شهرداری دلیجان، تهیه بسته های فرهنگی و معرفی شهرستان توسط شهرداری و شورای اسلامی شهر، تهیه گلدان های گل و ... را بخشی از اقدامات دیگر ستاد تسهیلات سفر در آموزش و پرورش عنوان کرد.

فدایی همچنین گزارشی از فعالیت های انجام شده ستاد خدمات سفر در آموزش و پرورش این شهرستان ارائه داد و گفت: در نوروز 96 حدود 8400 نفر روز مسافر فرهنگی و غیرفرهنگی و در تابستان 96 نیز بیش از 2900 نفر روز مسافر در ستاد اسکان آموزش و پرورش دلیجان ساماندهی و پذیرایی شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار