مدیر آموزش و پرورش شهرستان دزفول:

500 کلاس برای اسکان میهمانان نوروزی در دزفول تدارک دیده شده است

دزفول (پانا) - مدیر آموزش و پرورش شهرستان دزفول گفت: 60 مدرسه در قالب500 کلاس در شهرستان دزفول برای اسکان میهمانان نوروزی فرهنگی تدارک دیده شده است.

کد مطلب: ۸۰۵۸۷۶
لینک کوتاه کپی شد
500  کلاس برای اسکان میهمانان نوروزی در دزفول تدارک دیده شده است

عبدالمحمد جرجانی گفت: ستاد اسکان فرهنگیان شهرستان دزفول در سال گذشته توانست با بهره گیری از ظرفیت های مرکز رفاهی فرهنگیان شهرستان، مدارس و اردوگاه ها طبق آمار رسمی، 27 هزار نفر روز اسکان مسافران نوروزی داشته باشد که امسال نیز با اختصاص 60 مدرسه و 500 کلاس با تمام توان آمادگی میزبانی از میهمان نوروزی فرهنگی را داریم.

وی افزود: مدارس ما برای اسکان در دو گروه الف و ب قرار می گیرند که کلاس های مدارس گروه الف مجهز به فرش، یخچال و پتو می باشند اما مدارس گروه ب داری یخچال عمومی هستند ولی همه مدارس ما مجهز به دو چشمه حمام جهت استفاده میهمانان می باشند.

جرجانی تشکیل اکیپ های تخصصی و هماهنگی لازم با سایر نهاد ها و ادارات از جمله نیروی انتظامی، شهرداری و دانشگاه علوم پزشکی را اقداماتی در راستای بهبود خدمت رسانی به مسافران نوروزی برشمرد و گفت : با تشکیل تیم های ارزیابی و انجام بازرسی های لازم چه قبل از اسکان و چه در ایام اسکان، تمام تلاش خود را جهت رفع نواقص به کار خواهیم گرفت.

وی در پایان گفت: امسال تنها یک ستاد اسکان در شهرستان دزفول فعال خواهد بود که عزیزان فرهنگی می توانند با مراجعه به دبیرستان دخترانه دوره اول فجر واقع در خیابان چهل و پنج متری فتح المبین، نبش خیابان عدل نسبت به رزرو کلاس اقدام کنند؛ ضمنا در صورت وجود فضای خالی بعد از اسکان فرهنگیان در خدمت سایر کارکنان دولتی نیز خواهیم بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار