بازدید استاندارقزوین از سومین نمایشگاه ملی توانمندی‌های روستایی و عشایری

استاندارقزوین از سومین نمایشگاه ملی توانمندی‌های روستایی و عشایری در تهران بازدید کرد.

کد مطلب: ۸۰۵۶۶۲
لینک کوتاه کپی شد
بازدید استاندارقزوین از سومین نمایشگاه ملی توانمندی‌های روستایی و عشایری

قزوین(پانا) ، عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین در بازدید از این نمایشگاه در سخنانی بیان داشت :برگزاری این نمایشگاه فرصتی برای معرفی ظرفیت ها و توانمندیهای جامعه روستایی است که در نقش موثری در استقلال اقتصادی و تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی دارند.
وی افزود: برگزاری این گونه نمایشگاه ها علاوه بر اینکه مبادلات اقتصادی بین استان ها را فراهم می کند به معرفی فرهنگ ها،سنت ها و مراسم اقوام و فرهنگ های مختلف در مناطق روستایی ایران منجر می شود.
استاندار گفت: امروزه بیش از گذشته باید با فراهم کردن خدمات و ارائه تسهیلات زمینه رونق تولید و اشتغال در مناطق روستایی فراهم شود تا شاهد ماندگاری جمعیت روستاییان باشیم.

زاهدی گفت : امروزه گردشگری روستایی از بسترهای جدید و مناسب برای رونق اقتصادی و معرفی توان و فرهنگ روستاها می باشدکه آنگونه که باید هنوز در دستور کار مدیران قرار نگرفته است و باید به جد در دستور کار قرار بگیرد و دولت آملدگی پرداخت تسهیلات و حمایت از طرح های این حوزه را دارد
سومین نمایشگاه توانمندی‌های روستایی و عشایری سه شنبه ۱۵ اسفند لغایت ۱۸ اسفندماه در نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار شد.در این نمایشگاه 430 شهرستان از 31 استان کشور حضور داشتند و استان قزوین نیز حضور داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار