بازدید استاندار آذربایجان شرقی از مدرسه ابتدایی ابن‌سینا ناحیه یک تبریز

استاندار آذربایجان شرقی: محیط کلاس‌های درس باید مناسب و بانشاط باشند

تبریز (پانا)- استاندار آذربایجان شرقی از مسئولان اداره کل آموزش و پرورش استان خواست برای بهبود وضعیت معیشتی معلمان به‌ویژه معلمان دوره‌های ابتدایی از تمام اختیارات خود استفاده کنند.

کد مطلب: ۷۰۴۹۷۴
لینک کوتاه کپی شد

مجید خدابخش در جریان بازدید سرزده از مدرسه ابن سینا ناحیه یک تبریز، با مدیر و معلمان این آموزشگاه در مورد مسائل مختلف آموزشی و وضعیت شغلی و معیشتی فرهنگیان گفت‌وگو کرد.

استاندار آذربایجان شرقی با قدردانی از تلاش‌های خستگی‌ناپذیر معلمان، درخصوص حل مشکلات این آموزشگاه و جلب مشارکت خیرین برای کمک به دانش‌آموزان نیازمند آن قول مساعد داد.

وی از مسئولان اداره کل آموزش و پرورش استان نیز خواست درخصوص بهبود وضعیت معیشتی معلمان به‌ویژه معلمان دوره‌های ابتدایی از تمام اختیارات خود استفاده کنند.

خدابخش همچنین استفاده از جدیدترین روش‌ها و فناوری‌های آموزشی، مناسب‌سازی و بانشاط کردن محیط کلاس‌های درس و توجه به موضوع مهارت‌آموزی در کنار آموزش نظری در مدارس را مورد تأکید قرار داد.

استاندار آذربایجان شرقی سپس در یکی از کلاس‌های درس این آموزشگاه حضور یافت و ضمن دیدار با دانش‌آموزان این کلاس، جوایزی را نیز به آنها اهدا کرد.

مدیر و معلمان آموزشگاه ابتدایی ابن‌سینا هم از حضور استاندار آذربایجان شرقی در این مدرسه که باعث دلگرمی آنها شده بود قدردانی کردند.

آموزشگاه ابتدایی دوره اول ابن‌سینا با 15 کلاس درس در ناحیه یک آموزش و پرورش شهر تبریز (محله احمدآباد) واقع است و 517 دانش‌آموز در آن مشغول به تحصیل هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار